اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 10 هزار کودک ایلامی

جشن بزرگ بادبادک‌ها در ایلام برگزار شد

جشن بزرگ بادبادک‌ها عصر امروز با حضور 10 هزار کودک ایلامی به همراه اولیای آنان در محل بوستان تفریحی چقا سبز ایلام برگزار شد.

جشن بزرگ بادبادک‌ها در ایلام برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، شماری از کودکان ایلامی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کودک بادبادک‌های دست‌ساز خود را به محل بوستان تفریحی چقاسبز ایلام آورده و پس از اتمام بازی و سرگرمی بادبادک‌ها را به آسمان آبی سپردند.

آسمان شهر ایلام مملو شده بود از بادبادک‌های رنگین کودکان ایلامی، این کودکان فارغ از دغدغه‌های بزرگ‌ترها به بوستان چقاسبز شهر ایلام آمده و در یک فضای دل‌انگیز به همراه اولیای خود جشن بادبادک‌ها را برگزار کردند.

یکی از کودکان شرکت‌کنندگان در این مراسم گفت: پدرم در ساخت این بادبادک به من کمک فراوانی کرده است که از او تشکر می‌کنم.

محمد مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: پدرم را خیلی دوست دارم و از خدا برایش طلب عمر با عزت می‌کنم.

وی ادامه داد: در ساخت بادبادک از مادرم هم کمک گرفتم و هر سه من، پدر و مادرم این بادبادک بسیار زیبا را ساختیم.

مدیر روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام درباره برگزاری جشن بادبادک‌ها گفت: به منظور گرامی‌داشت روز جهانی کودک جشن بادبادک‌ها در شهر ایلام برگزار شده است.

محمدرضا رستم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در این جشن مفرح 10 هزار نفر از کودکان و دانش‌آموزان استان ایلام به همراه اولیای خود شرکت کردند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این مسابقه با به پرواز در آمدن بادبادک‌های خود روز جهانی کودک را گرامی داشتند.

این مسئول اضافه کرد: جشن بادبادک‌ها یکی از برنامه‌های پرنشاط و واقعی استان ایلام است که مردم برای شرکت در آن به صورت خودجوش عمل می‌کنند.

رستم‌پور تصریح کرد: در این جشن از هیچ سرویسی برای انتقال کودکان و نوجوانان و اولیای آنان استفاده نشده و تنها مردم کودکان خود را به صورت خودجوش به این جشن می‌آورند.

مدیر روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: مردم استان ایلام تنها از طریق دعوتنامه عمومی که توسط رسانه‌های استان ایلام اعلام می‌شود به این جشن می‌آیند.

وی ادامه داد: به سهم خود از تک تک مردم استان و رسانه‌های فعال استان که در این مراسم حضور داشتند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

این مسئول اضافه کرد: امیدوارم در سال‌های آتی همه کودکان شرکت‌کننده در این مراسم با یک بادبادک شادی خود را به منزل ببرند.

رستم‌پور تصریح کرد: جشن بادبادک‌ها جشنی است که مردم و خانواده‌ها به صورت خودجوش و با انگیزه ایجاد نشاط ورود می‌کنند.

انتهای پیام/2246/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول