اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست نظارت بر اماکن عمومی پلیس گیلان:

گروه‌های موسیقی گیلان شناسنامه‌دار شدند

سرپرست نظارت بر اماکن عمومی پلیس گیلان از تشکیل اتحادیه گروه‌های موسیقی استان خبر داد و گفت: گروه‌های موسیقی گیلان شناسنامه‌دار شدند.

گروه‌های موسیقی گیلان شناسنامه‌دار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رضا محمدزاده عصر امروز در همایش پلیس، امنیت و اصناف گیلان با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: تعامل دوطرفه پلیس با اصناف نیازمند همکاری بیشتر است.

وی به خدمت بزرگ اصناف برای شکل‌گیری انقلاب اسلامی و پس از آن اشاره کرد و افزود: جامعه صنفی دوسوم جمعیت کشور را تشکیل می‌دهد.

محمدزاده با بیان اینکه سه میلیون واحد صنفی در کشور وجود دارد، تصریح کرد: 25 میلیون نفر در اصناف کشور فعالیت می‌کنند.

سرپرست نظارت بر اماکن عمومی پلیس گیلان کمک‌های یک‌هزار و 100 کامیونی مردم گیلان را از جمله اقدام‌های اصناف استان در دوران دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: امر مذکور نشان‌دهنده اعتقاد اصناف گیلان است.

وی با اشاره به همکاری اصناف گیلان در اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده، بیان کرد: اصناف جامعه اعتقادی کشور محسوب می‌شوند.

محمدزاده از بازدید کارشناسی در تمام واحدهای صنفی گیلان خبر داد و یادآور شد: سال گذشته بازدید از اصناف استان 36 درصد نسبت به سال 90 رشد داشته است.

سرپرست نظارت بر اماکن عمومی پلیس گیلان بازدید کارشناسی از اصناف را سبب پیشگیری از تخلف‌ها و جرایم خواند و اظهار کرد: ساماندهی اصناف بدون پروانه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ساماندهی 80 درصد اصناف بدون پروانه گیلان انجام شده است، تصریح کرد: 95 درصد تخلف‌ها در حوزه اصناف بدون پروانه است.

محمدزاده به برگزاری کلاس‌های آموزشی به منظور صدور پروانه برای اصناف گیلان اشاره کرد و افزود: پیشکارشناسی از سیاست‌های ناجا است و قبل از صدور پروانه اصناف انجام می‌شود.

سرپرست نظارت بر اماکن عمومی پلیس گیلان با اشاره به رشد 87 درصدی آموزش اصناف گیلان در سال 92، بیان کرد: سهولت در صدور پروانه جذب سرمایه‌گذاران را به همراه دارد.

وی تعامل و همکاری با مجامع امور صنفی را از برنامه‌های پلیس نظارت بر اماکن گیلان عنوان کرد و یادآور شد: آموزش اصلی‌ترین موضوع پلیس نظارت بر اماکن استان است.

محمدزاده با بیان اینکه اصناف ماهانه 16 ساعت آموزش می‌بینند، اظهار کرد: آموزش اصناف در کاهش تخلف‌ها ملموس است.

سرپرست نظارت بر اماکن عمومی پلیس گیلان از اجرای کامل سامانه مراکز اقامتی استان خبر داد و بیان کرد: تمام ورود و خروج مسافران در مراکز اقامتی گیلان ثبت می‌شود.

وی با اشاره به اجرای کامل سامانه تالارهای عروسی و گروه‌های موسیقی گیلان، تصریح کرد: اتحادیه گروه‌های موسیقی گیلان تشکیل شده است و این گروه‌های شناسنامه‌دار شدند.

محمدزاده سالم‌سازی فعالیت‌های اقتصادی را از اهداف پلیس گیلان درباره اصناف دانست و یادآور شد: پلیس قصد به چالش کشیدن اصناف را ندارد و برای سالم‌سازی فعالیت‌های اقتصادی تلاش می‌کند.

انتهای پیام/84001/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول