اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس گیلان:

فضای کسب سالم ناهنجاری اجتماعی را از بین می‌برد

رئیس پلیس گیلان گفت: وجود فضای کسب و کار سالم اخلاقی و اقتصادی بسیاری از ناهنجاری‌ها در جامعه را از بین می‌برد.

فضای کسب سالم ناهنجاری اجتماعی را از بین می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائدرحمتی بعد از ظهر امروز در همایش پلیس، امنیت و اصناف گیلان اظهار کرد: اصناف بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین لایه جمعیتی کشور را تشکیل می‌دهند.

وی اصناف را تاثیرگذارترین روح انسانی در جامعه توصیف کرد و افزود: ایجاد و حفظ امنیت در جامعه صنفی و روان‌سازی فعالیت‌ها سهم قابل توجهی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

قائدرحمتی وجود فضای کسب و کار سالم اخلاقی و اقتصادی را سبب از بین رفتن بسیاری از ناهنجاری‌ها در جامعه دانست و تصریح کرد: اصناف جایگاه ویژه‌ای در امنیت اقتصادی و اجتماعی جامعه اسلامی دارند.

فرمانده انتظامی گیلان برگزاری همایش پلیس، امنیت و اصناف را نشان‌دهنده فعالیت‌های عمیق پلیس و اصناف در ایجاد امنیت پایدار خواند و بیان کرد: نیروی انتظامی با داشتن پشتوانه مردمی و تعامل صادقانه با جامعه صنفی موفقیت‌های چشمگیری در افزایش ضریب امنیتی فضای بازار و کسب و کار داشته است.

وی بر تعامل دوطرفه پلیس و اصناف تاکید کرد و گفت: اصناف مومن و متعهد نسبت به حفظ ارزش‌های دینی و ملی و همچنین زدودن مظاهر علنی ناهنجاری و فساد از چهره محل کسب و کار تلاش می‌کنند.

قائدرحمتی خواستار احساس مسئولیت تمام اصناف در مقابله با ناهنجاری در جامعه شد و خاطرنشان کرد: اعتقاد از بارزترین ویژگی اصناف در نظام اسلامی است.

رئیس پلیس گیلان حفظ اعتقادها نسبت به دین و ولایت را سبب یاس دشمنان و بدخواهان نظام عنوان کرد.

وی بازار و اصناف را قلب اقتصادی جامعه ذکر کرد و یادآور شد: اصناف و بازاریان از گذشته تاکنون نقش فعال، گسترده و موثری در حوزه‌های مختلف تحولات جامعه داشته‌اند.

قائدرحمتی نقش بازاریان، اصناف و تشکل‌های صنفی در موضوع‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و بازرگانی را ویژه خواند و اظهار کرد: بازاریان و اصناف پس از انقلاب شکوهمند اسلامی عملکرد مثبت و تحسین برانگیزی در ایجاد نظم و برقراری امنیت اقتصادی و جلب اعتماد اجتماعی ارائه کردند.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به پشتیبانی اصناف از دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: اصناف و بازاریان شهدای بسیاری تقدیم انقلاب اسلامی کردند و نشان دادند در راه حفظ دین خدا و کشور از هر گونه کمک مالی و جانی دریغ نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه اصناف و بازاریان در طول پیروزی انقلاب اسلامی در کنار مردم، روحانیون و اقشار مختلف به مبارزه پرداختند، تصریح کرد: اصناف در حرکت‌های انقلابی برای به ثمر نشستن انقلاب نقش سازنده‌ای داشته‌اند.

قائدرحمتی نقش اصناف در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را ویژه دانست و بیان کرد: اصناف و بازاریان با افراد سودجو و اخلالگران بازار مقابله کنند.

رئیس پلیس گیلان وجود چهره اسلامی در جامعه را مطالبه مردم مسلمان و متدین خواند و اظهار کرد: چهره اسلامی جامعه با همکاری و اهتمام اصناف ایجاد می‌شود.

وی اهداف دشمن در هجمه فرهنگی را مشخص عنوان کرد و گفت: اصناف نباید برای کسب مال یا گذران زندگی در راستای اهداف دشمن حرکت کنند.

انتهای پیام/84001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول