اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رشیدی در گفت‌وگو با فارس:

قم قهرمان مسابقات کیک بوکسینگ WKA کشور شد

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از موفقیت رزمی‌کاران قمی در کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی پیکارهای کیک بوکسینگ قهرمانی کشور خبر داد.

قم قهرمان مسابقات کیک بوکسینگ WKA کشور شد

محمد هادی رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: قهرمانی قم در مسابقات کیک بوکسینگ WKA قهرمانی کشور در حالی رقم خورد که ورزشکارانی از استان‌های مختلف کشور در این دوره از رقابت‌ها شرکت کرده و همگی مدعی کسب مدال بودند.

وی ادامه داد: تیم قم برای درخشش در این دوره از پیکارها و به دست آوردن مدال از اوزان رده‌های سنی مختلف، تمرینات بسیار خوبی را سپری کرده بود و خوشبختانه بالاتر از سایر رقبا عنوان قهرمانی پیکارهای کیک بوکسینگ WKA قهرمانی کشور را از آن خود کرد.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم با بیان اینکه میزبانی این دوره از پیکارها بر عهده هیئت ورزش‌های رزمی قم بود، اضافه کرد: مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ wka برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در سال 2014 در قم به انجام رسید.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون رزمی، این رقابت‌‌ها با حضور بیش از 450 نفر از 28 استان کشور در مجموعه ورزشی راحله قم برگزار شد و شرکت‌کنندگان در چهار رده سنی برای کسب مدال و قرار گرفتن بر روی سکوی نفرات اول تا سوم با یکدیگر پیکار کردند.

رشیدی با بیان اینکه این رقابت‌ها از سطح بسیار بالایی برخوردار بود، ابراز داشت: این دوره از مسابقات در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به انجام رسید و خوشبختانه رزمی‌کاران قمی با درخششی خیره‌کننده قهرمان شدند.

وی با بیان اینکه تیم هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در جایگاه نخست بخش تیمی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: تیم هیئت قم در حالی به مقام قهرمانی دست یافت که در رده‌بندی تیمی، تیم‌های خوزستان و کرمانشاه در رده‌های دوم و سوم ایستادند.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در ادامه به مدال‌ آوران تیم هیئت ورزش‌های رزمی قم در این مسابقات اشاره کرد و بیان داشت: در رده سنی نونهالان سیدمهدی حسینی، محمدمهدی مشهدی و محمدمهدی افشارمهر به ترتیب یک نقره و دو طلا به دست آوردند.

وی عنوان کرد: در رده سنی نوجوانان محمدمهدی عرب‌زاده، محمدجواد احمدلو، قاسم زند، مهدی عاصم آبادی، مهدی کلایی و هادی عزیزی به دو طلا، یک نقره و سه برنز دست پیدا کردند در حالیکه در رده سنی جوانان علیرضا قنبری، پیمان نصیری، محمد غفاری، امیرحسین میراوند، سیداحمدرضا نورانی و مهدی یعقوبی صاحب سه نقره و سه برنز این پیکارها شدند.

رشیدی اظهار داشت: همچنین در رده سنی بزرگسالان میثم قاسمی، سجاد صفری، امید امیدی، حیدر صفری و ابوالفضل لطفی به یک طلا، یک نقره و سه برنز دست پیدا کردند تا تیم هیئت ورزش‌های رزمی استان قم به لطف درخشش این عزیزان قهرمان کشور شود.

انتهای پیام/2258/ک40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول