اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ‌همایش عفاف و حجاب مطرح شد

زنان اروپایی به اسلام گرایش دارند/عفاف و حجاب از ضروریات دین و اخلاق است

یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: زنان اروپایی بیشتر از سایر زنان به اسلام گرایش دارند چرا که آنها درمان دردهای خود را در اسلام می‌بینند.

زنان اروپایی به اسلام گرایش دارند/عفاف و حجاب از ضروریات دین و اخلاق است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، زهرا قلی‌اف در نخستین همایش عفاف و حجاب دانشگاه علوم پزشکی مازندران، اظهار داشت: دشمن برای جدایی زنان از حجاب و عفاف سال‌ها برنامه‌ریزی کرده است.

وی افزود: دشمن از طریق تبلیغات به صورت نرم، تهاجمی و آرام و خاموش در صدد جدایی زنان از حجاب و عفاف است و این موضوع نباید از نگاه ما پنهان بماند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه تغییر بنیادهای فکری و فرهنگی منجر به برهنگی فرهنگی و در نهایت ترویج فرهنگ برهنگی می‌شود، خاطرنشان کرد: هجمه فرهنگی به صورت تدریجی و بدون سیگنال‌های هشداردهنده صورت می‌گیرد، که در آن از غفلت جامعه هدف استفاده می‌شود.

وی یادآور شد: غفلت، راه را برای فعالیت دشمن، باز می‌گذارد.

این استاد حوزه و دانشگاه، ادامه داد: دشمن حساب شده در حال برنامه‌ریزی است و ما ناخودآگاه به سمت این برنامه‌ریزی پیش می‌رویم.

قلی‌اف، با بیان اینکه دشمن از طریق ایجاد شک و شبهه در زمینه‌های اعتقادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی، دوستی‌ها را تبدیل به کینه می‌کند، اظهار داشت: دشمن می‌خواهد این مفهوم را القا کند که حجاب با روحیه انسان متمدن سازگار نیست و نوعی ناسازگاری با حجاب به وجود بیاورد.

وی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب از ضروریات دین و اخلاق است، یادآور شد: زنان اروپایی بیشتر از سایر زنان به اسلام گرایش دارند چرا که آنها درمان دردهای خود را در اسلام می‌بینند.

قلی‌اف، با بیان تفاوت های فیزیکی و هورمونی زنان و مردان، تصریح کرد:  در دین اسلام به عفت چشم مردان و پوشش ظاهری و باطنی افراد تاکید شده است.

این استاد حوزه و دانشگاه، تمرکز محبت در خانواده را باعث شادی و نشاط در خانواده‌ها دانست و گفت: کانون خانواده بر اساس عشق باید مستحکم شود.

وی، با اشاره به اینکه تحولات تکنیکی و پیشرفت‌های علمی، شرایط و ظواهر زندگی را دگرگون ساخته ولی هرگز دست تحول به ذات آدم‌ها و خواسته‌ها و غرایض مردان و زنان راه پیدا نکرده است، اظهار داشت: آیاتی که به حجاب و عفاف مربوط می‌شود بر اساس نیازهای فطری انسان‌ها نازل شد.

انتهای پیام/86007/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول