اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر مازندران:

دانشگاه‌های دنیا به مسئله حجاب اعتقاد دارند/افراد محجبه ‌کمتر دچار آسیب می‌شوند

سرپرست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر مازندران با بیان اینکه تمامی دانشگاه‌های دنیا به مسئله حجاب اعتقاد دارند، گفت: کشورهای دیگر تنها به حجاب معتقد هستند در حالی که ما علاوه بر حجاب به عفاف هم ایمان داریم.

دانشگاه‌های دنیا به مسئله حجاب اعتقاد دارند/افراد محجبه ‌کمتر دچار آسیب می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، غلامرضا فیاض در نخستین همایش حجاب و عفاف کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مازندران،  اظهار داشت: آسیب‌شناسی عفاف و حجاب نشان می‌دهد افرادی که از حجاب و عفاف برخوردار هستند کمتر دچار آسیب می‌شوند.

وی با بیان اینکه دانشجویان و فعالان در مراکز پژوهشی از وجاهت بین‌المللی برخوردار هستند، گفت: در برپایی امر به معروف و نهی از منکر، باید علم و آگاهی داشته باشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه حجاب و عفاف مقوله تخصصی است، خاطرنشان کرد: از شیوه‌های شناخت مسلمانان، حجاب و عفاف است.

فیاض، با بیان اینکه تمامی دانشگاه‌های دنیا به مسئله حجاب اعتقاد دارند، تصریح کرد: کشورهای دیگر تنها به حجاب معتقد هستند در حالی که ما علاوه بر حجاب به عفاف هم ایمان داریم.

سرپرست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر مازندران با اشاره به اینکه این ستاد وظیفه دارد برای تحقق فریضه حجاب و عفاف، از کوچک شمردن این موضوع، جلوگیری کند، ادامه داد: در همین راستا ظرفیت‌ها و صاحبنظران امر را شناسایی کردیم و کارگروه‌های آموزشی، پژوهشی، رسانه و تبلیغات شکل گرفت تا مسئله حجاب و عفاف را در مراکز اداری و دانشگاهی محقق کنیم.

انتهای پیام/86007/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول