اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

اتحاد و همدلی لازمه توسعه روزافزون منطقه است

فرماندار شهرستان ابهر گفت:‌ اتحاد و همدلی لازمه توسعه روزافزون منطقه است.

اتحاد و همدلی لازمه توسعه روزافزون منطقه است

 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نورالدین رفیعی عصر امروز در جمع مردم و مسئولان شهر هیدج با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته بری توسعه و پیشرفت این شهر تصریح کرد: ما برای پیروزی در برابر دشمنان خون‌ها داده‌ایم تا این امنیت را به دست آورده‌ایم.

وی در ادامه افزود با بیان اینکه شهر هیدج با بهره‌مندی از ظرفیت‌های خوب یکی از شهرهای پر افتخار استان است، گفت: این شهر مرکز تولید علم دارای جمعیتی 13 هزار نفری است که 42 پرستو در راه اسلام تقدیم انقلاب و حدود 500 نفر جانباز و آزاده را در خود جای داده است.

فرماندار شهرستان ابهر افزود: شهر هیدج در حدود 50 واحد صنعتی فعال را با 2 هزار و 500 نفر نیرو در برگرفته و 64 واحد مسکن مهر جدید برای طلاب در شهر هیدج در دست احداث است.

وی با اشاره به نامگذاری سال‌جاری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: همه ساله این نامگذاری‌ها آثار و برکات بسیار ارزشمندی برای توسعه کشور در همه عرصه‌ها به ارمغان می‌آورد.

رفیعی افزود: مدیران شهرستان باید از شعار سال به نحو مطلوب استفاده و آن را یک فرصت مغتنم در عرصه تولیدی و اقتصادی‌، ‌سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی به حساب آورند.

فرماندار شهرستان ابهر با تاکید بر لزوم همت مضاعف مسئولان برای توسعه روزافزون منطقه تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید با همتی مضاعف و با همراهی و همدلی هر چه بیشتر همچون سال‌های گذشته با حرکتی جهشی در عرصه تولید و اقتصاد و رفع مشکلات موجود گام‌های موثری بردارند.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید برای تحقق اهداف سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برنامه‌ریزی و تلاش لازم را صورت دهند.

در پایان این مراسم، ملک محمدی به عنوان شهردار جدید شهر هیدج معرفی شد.

انتهای پیام/73001/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول