اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر تاکید کرد

لزوم همت مسئولان شهری برای آبادانی ابهر

فرماندار شهرستان ابهر گفت: با همت، تلاش و کوشش مسئولان، شهری آباد خواهیم داشت.

لزوم همت مسئولان شهری برای آبادانی ابهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نورالدین رفیعی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شورای شهر و مسئولان شهرداری ابهر با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته توسط شورای شهر برای گزینش شهردار این شهر اظهار داشت: سوابق درخشان شما عملکرد خوب شما است که با همت، تلاش و کوشش شما شهری آباد خواهیم داشت.

وی با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی صادقانه و خالصانه مسئولان به مردم خاطرنشان کرد: مسئولان باید در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

فرماندار شهرستان ابهر افزود: مردم در انتخابات به نوبه خود با انتخاب افراد شایسته حضور خود را نشان دادند و با مشارکت خود به دشمنان نشان دادند که این انقلاب حامی بزرگی چون مردم دارد.

این مسئول خطاب به اعضای شورای شهر ابهر گفت: شما باید شکرگزار خداوند متعال باشید و باید با عملکرد مطلوب خود جوابگوی خواسته‌ها و مطالبه‌های مردم باشید.

رفیعی خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر باید با نهایت تلاش خود در مسیر کسب خیر دنیا و آخرت گام بردارند.

وی با اشاره به بحث مصوبات شورای شهر اضافه کرد: یکی از وظایف شورا بحث مصوبات است که باید آن را شفاف‌سازی کرده و با مردم صحبت کنند تا ایشان به حق خودشان بر حسب قوانین و ضوابط آشنا باشد.

فرماندار شهرستان ابهر گفت: اعضای شورای شهر باید مردم را نسبت به مشارکت‌های عمرانی سوق دهند چراکه تمام این خدمات فقط برای مردم است.

این مسئول با بیان اینکه منتخبین شورا باید در راستای خدمت‌گذاری به مردم گام بردارند، گفت: منتخبین شورا باید پاسخ اعتماد شایسته و آگاهانه مردم را به بهترین نحو ممکن بدهند.

رفیعی ابراز داشت: منتخبین شورا باید با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده به مردم خدمت کنند تا در آینده نام نیکی از ایشان به یادگار بماند.

وی در پایان متذکر شد: مردم همیشه در صحنه ایران با حضور حداکثری خود به دشمنان نشان دادند که همواره پشت سر این نظام بوده و همراه با ولایت و منویات مقام معظم رهبری حرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/73002/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول