اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

شعار مرگ بر آمریکا، شعار انزجار از جهان‌خواران است / این شعار حذف شدنی نیست

نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به اینکه عده‌ای مخالف سر دادن شعار مرگ بر آمریکا هستند، گفت: ایران اسلامی از حقوق مستضعفان در برابر مستکبران عالم دفاع کرده و با سر دادن این شعار انزجار خود از جهان‌خواران را اعلام می‌کنند.

شعار مرگ بر آمریکا، شعار انزجار از جهان‌خواران است / این شعار حذف شدنی نیست

عابد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به صحبت‌های اخیر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مبنی بر حذف شعار مرگ بر آمریکا، اظهار داشت: سیاست خارجی ایران اسلامی به ویژه ارتباط با آمریکا فقط با نظر رهبری انجام می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه استکبارستیزی پایه و اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تشکیل می‌دهد، اضافه کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یکی از سیاستمداران توانمند در عرصه خارجی قلمداد می‌شود.

فتاحی بر لزوم استفاده از توانمندی‌های آیت‌الله هاشمی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی تاکید کرد و گفت: در کشورمان افراد متخصص و توانمند زیادی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی وجود دارد ولی هرگونه تغییر بنیادین در خط مشی‌ها باید طبق نظر و خواست مقام معظم رهبری انجام گیرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عده‌ای مخالف سر دادن شعار مرگ بر آمریکا هستند، ادامه داد: ایران اسلامی از حقوق مستضعفان در برابر مستکبران عالم دفاع کرده و با سر دادن این شعارها انزجار خود از جهان‌خواران را اعلام می‌کنند.

فتاحی سوزاندن پرچم سایر کشورها در راهپیمایی‌ها را فی‌النفسه ناپسند دانست و اظهار داشت: پرچم و سرود همه کشورها باید در مجامع ملی و بین‌المللی مورد احترام قرار گیرد، چرا که ما بی‌احترامی به نمادهای کشورمان و دین‌مان در سایر نقاط جهان را نمی‌پذیریم.

انتهای پیام/61002/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول