اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان خبر داد

برگزاری همایش مسئولان کتابخانه‌های عمومی کشور در انزلی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان از برگزاری نخستین همایش مسئولان و کارشناسان اداری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در انزلی خبر داد.

برگزاری همایش مسئولان کتابخانه‌های عمومی کشور در انزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسماعیل جانعلی‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به میزبانی گیلان در همایش مذکور، اظهار کرد: همایش «مسئولان و کارشناسان اداری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور» به مدت سه روز از 17 تا 19 مهر جاری در انزلی برگزار می‌شود.

وی، افزود: در این همایش کارشناسان حوزه‌های مختلف اداری و مالی در زمینه آخرین قوانین اداری، قانون مدیریت خدمات کشوری و رویکردهای جدید در زمینه‌های مختلف مالی بحث و تبادل نظر می‌کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری همایش مذکور را اندیشیده است، تصریح کرد: امیدواریم این همایش به اهداف از پیش تعیین شده دست یابد.

وی در ادامه از انتخاب کتابخانه عمومی امام حسن مجتبی(ع) رشت و کتابخانه عمومی مشارکتی قدس نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بندر انزلی به عنوان کتابخانه‌های برتر در شاخص‌های فرهنگی در مهر جاری خبر داد.

جانعلی‌پور، برگزاری جلسات متعدد نقد آثار فاخر، برگزاری نشست کانون‌های ادبی، اجرای مسابقات مختلف در فضای مجازی از طریق سامانه www.booki.ir، کتابخوانی برای کودکان و ... را از جمله شاخص‌های برتر کتابخانه‌های مذکور برشمرد.

انتهای پیام/84002/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول