اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

صدای آتش در مستند 24 مهر

مستند 24 مهر عنوان مستند‌ گزارشی است به مدت 30 دقیقه تولید صدای مرکز کرمان که به ماجرای آتش کشیدن مسجد جامع کرمان در 24 مهر ماه توسط عمال رژیم پهلوی می‌پردازد.

صدای آتش در مستند 24 مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مستند 24 مهر عنوان مستند‌گزارشی است به مدت 30 دقیقه تولید صدای مرکز کرمان که به ماجرای آتش کشیدن مسجد جامع کرمان در 24 مهر ماه توسط عمال رژیم پهلوی می‌پردازد و یاد و خاطره شهدای این روز را گرامی می‌دارد.

مصاحبه، گزارش و سرودهای زیبا از دیگر بخش‌ِهای مستند 24 مهر است و تهیه‌کننده این برنامه شبنم بختیار، گوینده رضا محمودآبادی، نویسنده زهرا استادنارویی، گزارشگر محمدرضا احمدی، صدابردار محسن اخلاقی‌نسب هستند و موسیقی آن ساخته واحد شعر و موسیقی صدا و سیمای مرکز کرمان است.

مجوز پخش سراسری برای 2 تولید صدای مرکز کرمان

قطعه موسیقی سرزمین تمدن ساخته واحد شعر و موسیقی صدا و سیمای مرکز کرمان قابلیت پخش از شبکه‌های سراسری را دارد بر اساس اعلام مرکز موسیقی و سرود سازمان قطعه موسیقی سرزمین تمدن به آهنگسازی کامران گلستانیان، تنظیم‌کنندگی و خوانندگی امیرحسین بخشی، شاعر مرحومه فاطمه جهانگرد، ساختار پاپ، قابلیت پخش از شبکه‌های سراسری را دارد.

همچنین قطعه موسیقی بی‌بی‌جان عنوان قطعه‌ای برای مخاطب کودک است که در واحد موسیقی مرکز کرمان تولید شده و بر اساس اعلام مرکز موسیقی و سرود سازمان قطعه موسیقی بی‌بی‌جان به آهنگسازی کامران گلستانیان، تنظیم‌کنندگی امیرحسین بخشی، خوانندگی معین بیگدلی، شاعر افسانه شعبان‌نژاد قابلیت پخش از شبکه‌های سراسری را دارد.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول