اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه شیراز:

پالایشگاه شیراز نیاز به توسعه دارد

مدیرعامل پالایشگاه شیراز گفت: برای رفع مشکل بیکاری در استان فارس، گسترش زیرساخت‌های عمرانی به‌ویژه توسعه پالایشگاه شیراز ضروری است.

پالایشگاه شیراز نیاز به توسعه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عبدالرحیم شمس‌الدینی بعد از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از خطوط لوله هشت اینچ پالایشگاه فراشبند به شیراز طی سخنانی اظهار داشت: قبل از بهره‌برداری از این طرح، روزانه 40 تانکر نفت خام را از پالایشگاه فراشنبد به شیراز حمل می‌کردند که خطرات بسیاری را به وجود می‌آورد.

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح شاهد افزایش ظرفیت خط لوله پالایشگاه فراشبند به شیراز با ظرفیت 10 هزار بشکه هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در مراسم بهره‌برداری از این طرح طی سخنانی اظهار داشت: دولت گذشته در مورد احداث 12 طرح پتروشیمی به وعده خود عمل نکرده است.

غلام مهدی حقدل با اشاره به نرخ بیکاری 20 درصدی در استان فارس خاطرنشان کرد: با اجرای طرح‌های اقتصادی و عمرانی به‌ویژه نفتی شاهد کاهش بیکاری در این استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه با کشاورزی، دامداری و باغداری سنتی به جایی نمی‌رسیم، افزود: دولت باید در بخش نفت سرمایه‌گذاری کند و وضعیت فعلی بروکراسی اداری را برای رسیدن به زیرساخت‌های اقتصادی ریشه‌کن کند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز بیان داشت: استان گازخیز فارس مهد صنعت نفت کشور بوده و حق این دیار است که توجه بیشتری به صنایع نفت و گاز آن بشود.

حقدل اضافه کرد: اگر به صنعت این استان توجه نشود شاهد رفتن جوانان متخصص این خطه به خارج از کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/2448/غ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول