اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اهواز:

شهرداری‌ها در دوران سرپرست بلاتکلیف هستند/بررسی تاخیر در ابلاغ حکم شهردار

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: همه شهرداری‌ها در دوران سرپرستی بلاتکلیف هستند پس بهتر است دلیل تاخیر در ابلاغ حکم شهردار منتخب بررسی شود.

شهرداری‌ها در دوران سرپرست بلاتکلیف هستند/بررسی تاخیر در ابلاغ حکم شهردار

حسین حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: ما مسلمانانی شیعه هستیم و افتخار داریم که بر اساس سیره نبوی و علوی منطبق با قرآن کریم زندگی می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در سیره علوی نگاه به مسئولیت‌پذیری متفاوت با پذیرش مسئولیت است تصریح کرد: همه ما اعضای شورای شهر باید بازنگری کنیم و ببینیم در پذیرش مسئولیت تا چه اندازه منطبق با منطق بوده‌ایم.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز به آیه سوره یوسف اشاره کرد و گفت: اگر ما این توان و آمادگی را در خود ببینیم که می‌توانیم یک مسئولیت را بپذیریم باید متقاضی شویم در غیر اینصورت باید کار را به کاردان سپرد.

وی هیئت رئیسه را خطاب قرار داد و عنوان کرد: شما هیئت رئیسه 21 عضو هستید نه 14 عضو، در مصاحبه‌های خود همیشه هفت نفر را انتقاد کرده‌اید و هیچ‌گاه انتقادی به 14 نفر نداشته‌اید.

حیدری خطاب به رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: در گفت‌و‌گوهای دو نفره‌ای که بین من و شما صورت گرفت گفتید که شایسته سالاری انجام نشده است در حالی که در محافل عمومی این 14 عضو را به نوعی حمایت و تبرئه می‌کنید.

وی در حالی که رونوشت مصاحبه تعدادی از اعضا را در دست داشت اعتراض خود را نسبت به این مصاحبه‌ها اعلام کرد و ادامه داد: بهتر است که اعضا در مصاحبه‌های خود با مطبوعات واقعیت‌ها را بیان کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز خاطر نشان کرد: داوطلب عضویت در بعضی از کمیسیون‌ها بودم، اگر شما به این درجه رسیده‌اید که ما را از مسئولیت خارج کنید، مسئولیت شرعی و اخروی آن به عهده خودتان است.

وی به تاخیر در ابلاغ حکم شهردار منتخب اشاره کرد و گفت: همه شهرداری‌ها در دوران سرپرستی بلاتکلیف هستند پس بهتر است که ریاست شورا با سفر به تهران و دیدار با وزیر کشور دلیل این تاخیر را جویا شود زیرا کلانشهر‌های بسیاری حکم شهردارهای جدید خود را گرفته‌اند.

حیدری در پایان بیان کرد: چند روز پیش خبری توسط بعضی از مسئولان شهرداری در رسانه‌ها مبنی بر دزدیده شدن تندیس حافظ درج شد، این یک آبروریزی بزرگ است که سرپرست شهرداری برای پاره‌ای از توضیحات باید به جلسه شورا دعوت شود.

انتهای پیام/72011/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول