اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اهواز:

دو دستگی در شورای شهر اهواز احساس نمی‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: این‌که گفته می‌شود بین اعضای شورای شهر اهواز دو دستگی وجود دارد، صحیح نیست.

دو دستگی در شورای شهر اهواز احساس نمی‌شود

رامی علاسوند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: اختلاف بین اعضای شورای شهر اهواز سلیقه‌ای و بر روی موضوع و نه کلیات است.

وی عنوان کرد: متاسفانه در هفته‌های اخیر بعضی از اعضا موضوع اقلیت و اکثریت را باب کردند که اصلاً صحیح نیست و چنین چیزی وجود ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز عنوان کرد: با توجه به این‌که در شورای سوم اتفاقات بدی رخ داده بود در این دوره اعضا از 6 ماه قبل از انتخابات رایزنی‌های بسیاری انجام دادند و تمام وقت خود را صرف برگزاری جلسات مختلف کردند تا برگزیده مردم شوند به همین دلیل هر 21 عضو فشار بسیاری را متحمل شدند.

وی ادامه داد: مطمئن باشید از این پس و در ادامه راه آرامش خوبی بر شورای شهر اهواز حاکم خواهد شد و همه اعضا در راستای توسعه و آبادانی شهر تلاش می‌کنند.

علاسوند گفت: اکنون نزدیک به یک ماه از فعالیت شورا می‌گذرد و خواهش می‌کنم که اعضای دیگر به قضایا و حاشیه‌ها دامن نزنند و به دنبال کار کردن باشند.

وی همچنین عنوان کرد: در حال حاضر 16 نفر از اعضای شورا روزانه از مناطق مختلف شهر اهواز بازدید می‌کنند و گزارشات خود را به ما تحویل می‌دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با بیان این‌که مطمئن باشید که خللی در کار شورا ایجاد نخواهد شد، افزود: مطمئن باشید آن اعضایی هم که گلایه‌مند هستند در مسیر توسعه و آبادانی شهر بی‌انگیزه نبوده و محکم به کار خود ادامه می‌دهند.

وی ایجاد منبعی درآمدزا برای شهرداری را اولویت کاری شورا دانست و افزود: ما به دنبال توسعه شهر هستیم و مطمئناً نمی‌توان تنها از طریق عوارض و مالیات در این بخش هزینه کرد به همین جهت باید فشار خود را بر روی شرکت‌های اقماری اهواز بگذاریم.

علاسوند با بیان این‌که شهرداری اهواز باید خودکفا باشد تا بتواند ایجاد شغل کند، اظهار داشت: یکی از مولفه‌های توسعه شهری در بهترین کشورهای دنیا وجود رودخانه است که ما از آن بهره‌مند هستیم و امیدوارم که از این پتانسیل خدادادی در راستای اشتغالزایی به خوبی استفاده کنیم.

انتهای پیام/72015/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول