اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اهواز:

مشکلات اهواز به قدری است که باید 24 ساعته کار کرد

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: اگر کسی بخواهد در اهواز کار کند باید 24 ساعته کار کند چرا که ما در بحث عمران آبادی به دلیل جنگ تحمیلی 16 سال عقب افتادیم.

مشکلات اهواز به قدری است که باید 24 ساعته کار کرد

احمد باورساد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: متاسفانه یک سری از دوستان چون انتظار داشتند در کمیسیون‌ها به عنوان سرگروه باشند، اکنون ناراحت هستند و به حاشیه‌ها دامن می‌زنند.

وی با بیان اینکه آن عده از اعضا که مخالف هستند به لحاظ حضور در کمیسیون‌ها با من برابر هستند ادامه داد: من در چهار کمیسیون حضور دارم و این در حالی است که اعضای گروه هفت نفره نیز در چهار کمیسیون قرار دارند اما احساس می‌شود که بحث آن‌ها چیز دیگری است.

این عضو شورای اسلامی شهر اهواز در ادامه به انتخابات کمیسیون‌ها اشاره کرد و گفت: اینطور نیست که کمیسیون املاک و حقوقی کار‌شناس این حوزه وجود ندارد ما در این کمیسیون فوق لیسانس حقوق داریم اما یک عده این را قبول ندارند.

باورساد عنوان کرد: ما به دنبال همدلی در شورا هستیم اما متاسفانه ذهن آن افراد مخدوش شده و تصور می‌کنند اعضا با یکدیگر همدل نیستند.

وی با اشاره به اینکه همه ما برای کار کردن آمده‌ایم و قطعا به دنبال حاشیه نیستیم افزود: اعضای شورای شهر باید وقت خود را تنها برای کار کردن بگذارند.

این عضو شورای شهر اهواز گفت: مشکلات و معضلات اهواز آن قدر زیاد است که اگر هر روز کار کنیم باز هم وقت کم می‌آوریم.

وی ادامه داد: اگر کسی بخواهد در اهواز کار کند باید 24 ساعته کار کند چرا که ما در بحث عمران آبادی به دلیل جنگ تحمیلی 16 سال عقب افتادیم.

باورساد با بیان اینکه اعتقادی به کارهای روبنایی ندارم چرا که تنها به چشم افکار عمومی قشنگ است افزود: ما باید در کنار کارهای زیرساختی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته رسیدگی کنیم.

وی در پایان گفت: ما هیچگونه امکاناتی برای مناطق حاشیه‌نشین در نظر نمی‌گیریم ولی انتظار داریم که مسائل شهری را رعایت کنند.

انتهای پیام/72015/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول