اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اهواز:

اولویت کاری شورای شهر اهواز رسیدگی به مناطق محروم است

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: شورای شهر، اولویت کاری خود را بر روی مناطق محروم و حاشیه شهر‌ها قرار داده است و تمام سعی خود را برای آبادانی این مناطق انجام خواهد داد.

اولویت کاری شورای شهر اهواز رسیدگی به مناطق محروم است

رامی علاسوند در حاشیه مراسم نشست اعضای شورای شهر اهواز با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر برگزار شد اظهار کرد: طی کردن مسیر توسعه شهری در راس امور شورا‌ها قرار دارد.

وی بیان کرد: شورا سهم بسیار عمده‌ای در رفع هنجارهای اجتماعی دارد و به عنوان یکی از منابع مهم در توسعه و آبادانی شهر‌ها است.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: با توجه به اینکه سه دوره قبل شورای شهر اهواز با فراز و نشیب‌هایی همراه بود این موضوع اهمیت شورای چهارم را بیش از گذشته به خود جلب می‌کند.

وی گفت: شورای شهر اهواز اولویت کاری خود را بر روی مناطق محروم و حاشیه شهر‌ها قرار داده است و تمام سعی خود را برای آبادانی این مناطق انجام خواهد داد.

علاسوند به انتخابات 24 خردادماه و حضور حداکثری مردم اشاره کرد و افزود: انتخابات 24 خردادماه نشان داد که یکی از نتایج انتخابات سر خم فرود آوردن دشمنان در برابر تصمیمات ملت ایران است.

وی ادامه داد: تمام اعضای شورای شهر در 12 شهریورماه پس از مراسم تحلیف هم قسم شدند که خدمت به شهر و شهروندان را در راس کار خود قرار دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز به چگونگی انتخاب شهردار و سرپرست شهرداری اشاره کرد و گفت: سید خلف موسوی با اکثریت آرا و با 14 رای به سمت شهردار اهواز انتصاب شدند همچنین محمد صفری با 17 رای به عنوان سرپرست شهرداری اهواز معرفی شد.

وی همچنین عنوان کرد: وظیفه خود می‌دانم که هر ماه گزارش کاملی از عملکرد شورا را به استحضار نماینده ولی فقیه در استان برسانم و از راهنمایی‌های وی در توسعه و آبادانی شهر بهره لازم را ببریم.

علاسوند در پایان گفت: امیدوارم که شورای شهر اهواز در این دوره بتواند خدمت خوبی به شهروندان داشته باشد و قطعا تمام اعضای شورا سعی و تلاش خود را در این خصوص انجام خواهند داد.

انتهای پیام/72015/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول