اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امیر غفور:

همدلی سبب موفقیت ایران شد/ امیدوارم الگوی مناسبی برای جوانان باشیم

بازیکن تیم ملی والیبال با اشاره وحدت و همدلی تیم والیبال ایران گفت: امیدوارم بتوانیم الگوی مناسبی برای جوانان باشیم.

همدلی سبب موفقیت ایران شد/ امیدوارم الگوی مناسبی برای جوانان باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، امیر غفور شامگاه دوشنبه در حاشیه مراسم استقبال از غیورمردان تیم ملی والیبال که با حضور صالحی امیری، سرپرست وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال، جمعی از مسئولان و مردم غیور ایران اسلامی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی برگزار شد، قهرمانی ارزشمند تیم والیبال را تبریک گفت و وحدت را لازمه ورزش‌های همگانی دانست و گفت: اعضای تیم ملی والیبال با یکدیگر همدل بودند و این همدلی و اتحاد سبب شد چنین نتیجه‌ای را به‌دست بیاوریم و خدا را شاکرم که توفیق داد سبب خوشحالی هم‌میهنانمان شویم.

بازیکن تیم ملی والیبال افزود: پس از تمریناتی که امسال پشت سر گذاشتیم موفق شدیم دل مردم غیور ایران را شاد کنیم.

بهترین اسپکر قاره آسیا با اشاره به شور و نشاطی که شب گذشته کاشان را فرا گرفته بود، خاطرنشان کرد: خانواده، اقوام و خویشاوندان و دوستان شب گذشته با دعای خیرشان ما را همراهی ‌کردند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه امروز ورزش در زمینه اجتماعی، اقتصادی و ... تاثیرگذار است، تصریح کرد: این مهم وظیفه ما را سنگین می‌کند که نه تنها در ورزش بلکه در رفتار طوری عمل کنیم که بتوانیم الگوی مناسبی برای دیگران شویم.

تیم ملی والیبال ایران که مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های قهرمانی آسیا است در دیدار پایانی هفدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا برای دومین بار در این پیکارها مقابل کره‌جنوبی قرار گرفت و توانست با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دهد. در این مسابقه ملی‌پوشان ایران در سه ست متوالی و با نتایج 25 بر 19، 25 بر 22، 25 بر 19 شاگردان پارک کی‌وون را از پیش‌رو برداشتند و مقتدرانه بر بام آسیا ایستاد.

در پایان این دوره از رقابت‌ها کمیته فنی مسابقات اسامی برترین‌ها را اعلام کرد که نام چهار ایرانی در بین برترین‌ها دیده می‌شد. با این شرایط می‌توان اذعان کرد که شاگردان ولاسکو سلطه کامل بر والیبال آسیا پیدا کرده‌اند.

اسامی برترین‌های رقابت‌های قهرمانی آسیا به این شرح است:

بهترین پاسور: سعید معروف

بهترین مدافع: سید محمد موسوی

بهترین لیبرو: فرهاد ظریف

بهترین اسپکر: امیر غفور

ارزشمندترین بازیکن: سعید معروف

امتیازآورترین بازیکن: ویجون ژونگ از چین

انتهای پیام/2462/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول