اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم ملی والیبال:

قهرمانی آسیا پایه‌ای برای قهرمانی جهان است

بازیکن تیم ملی والیبال با تاکید بر اینکه امیدوارم این قهرمانی‌ها ادامه داشته باشد، گفت: قهرمانی آسیا پایه‌ای برای قهرمانی جهان است.

قهرمانی آسیا پایه‌ای برای قهرمانی جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، عادل غلامی شامگاه دوشنبه در حاشیه مراسم استقبال از غیورمردان تیم ملی والیبال که با حضور صالحی امیری، سرپرست وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال، جمعی از مسئولان و مردم غیور ایران اسلامی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی برگزار شد، قهرمانی تیم والیبال را به همه هموطنان عزیز تبریک گفت و اظهار داشت: امیدوارم این قهرمانی پایه‌ای برای قهرمانی جهان باشد.

بازیکن تیم ملی والیبال برای موفقیت‌های آینده تیم ملی والیبال ابراز امیدواری کرد و گفت: با توجه به روحیه اتحاد و همدلی تیم موفقیت‌های بالاتری را برای این تیم می‌بینیم.

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران عنوان کرد: امیدواریم این قهرمانی‌ها در ورزش ادامه داشته باشد و به‌واسطه آن دل مردم شاد شود.

وی در ادامه همدلی و اتحاد را رمز موفقیت تیم ملی والیبال ایران دانست و تاکید کرد: از ابتدای سال در اردوها با همدلی کنار هم بودیم و در راستای موفقیت تیم تلاش کردیم و با اتحادی که با هم داشتیم موفق شدیم دل مردم را شاد کنیم.

غلامی پیشرفت‌ سال‌های اخیر والیبال کشور را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: اندیشه تیم‌ ملی والیبال جهانی است و امیدواریم این روند ادامه‌دار باشد.

بازیکن تیم ملی والیبال ایران در پایان با اشاره به جایگاه والای والیبال ایران در جهان تصریح کرد: تیم والیبال ایران پیشرفت‌های خوبی داشته است و در حال حاضر چندین بازیکن دیگر در سطح ملی داریم که در ترکیب حضور نداشتند.

غیورمردان والیبال در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی توسط صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، کیومرث هاشمی مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان کشوری و مردم پرشور مورد استقبال قرار گرفتند.

به گزارش فارس تیم ملی والیبال ایران با پیروزی سه بر صفر برابر کره جنوبی در فینال توانست عنوان نخست رقابت‌های قهرمانی آسیا را به خود اختصاص دهد.

در پایان این دوره از رقابت‌ها کمیته فنی مسابقات اسامی برترین‌ها را اعلام کرد که نام چهار ایرانی در بین برترین‌ها دیده می‌شد. با این شرایط می‌توان اذعان کرد که شاگردان ولاسکو سلطه کامل بر والیبال آسیا پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام/2462/غ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول