اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم ملی والیبال ایران:

فصل بسیار سختی را پشت سرگذاشتیم / ولاسکو سریع از ایتالیا برمی‌گردد

مربی تیم ملی والیبال ایران با تأکید بر اینکه یک فصل بسیار سختی را پشت سرگذاشتیم، گفت: ولاسکو برای آماده‌سازی تیم جهت حضور در مسابقات جهانی به زودی از ایتالیا بازمی‌گردد.

فصل بسیار سختی را پشت سرگذاشتیم / ولاسکو سریع از ایتالیا برمی‌گردد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، احمد مساجدی امشب در حاشیه مراسم استقبال از غیورمردان تیم ملی والیبال که با حضور صالحی امیری، سرپرست وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال، جمعی از مسئولان و مردم غیور ایران اسلامی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، پیروزی تیم ملی والیبال را به ملت شریف ایران اسلامی تبریک گفت و اظهار داشت: از مردم عزیز ممنونم که ما را خالصانه دعا کرده و همواره از ما حمایت کردند.

مربی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به اینکه ما یک فصل بسیار سختی را پشت سرگذاشتیم، ادامه داد: 6 ماه سختی را سپری کردیم و خستگی بسیار زیادی را برای ما به‌ همراه داشت.

وی در ارتباط با سفر ولاسکو به ایتالیا، عنوان کرد: به دلیل همین خستگی ولاسکو مستقیماً به ایتالیا سفر کرد، چراکه سریعاً باید دوباره برای مسابقات جهانی آماده باشیم.

مساجدی با تأکید بر اینکه ولاسکو زود به ایران باز می‌گردد، خاطرنشان کرد: به دلیل آماده‌سازی تیم برای حضور در مسابقات جهانی ولاسکو سریع به ایتالیا رفت که زود برگردد و دوباره تیم را برای مسابقات آماده کند.

این گزارش حاکی است، تیم ملی والیبال ایران شب گذشته با پیروزی سه بر صفر برابر کره‌جنوبی برای دومین بار متوالی عنوان نخست رقابت‌های قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.

ملی‌پوشان ایران پس از کسب این افتخار امشب در حالی که ولاسکو، سرمربی تیم ملی برای استراحت مستقیم به ایتالیا رفته است به میهن اسلامی بازگشت.

غیورمردان والیبال در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) توسط صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، کیومرث هاشمی مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان کشوری در میان استقبال پرشور مردم وارد کشور شدند.

انتهای پیام/2462/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول