اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی:

اقتدار نیروی انتظامی در سایه مردم‌داری است

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: اقتدار نیروی انتظامی در سایه مردم‌داری است.

اقتدار نیروی انتظامی در سایه مردم‌داری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سرهنگ ایرج کاکاوند امشب به مناسبت هفته ناجا با حضور در جمع نمازگزاران مسجد الزهرا اراک با ارائه گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی در 6 ماهه نخست سال اولویت اصلی نیروی انتظامی استان را امنیت اخلاقی در جامعه عنوان کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های ویژه برای برخورد و تذکر لسانی در خصوص بدحجابی در سطح استان مرکزی خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی مردم مبارزه با بدحجابی در سطح خیابان‌ها و اماکن عمومی شهر است که به همین منظور گشت‌های ویژه‌ای در تابستان با حضور در اماکن پرتردد و پارک‌ها به اجرای این طرح پرداختند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه دشمن به دنبال تهاجم فرهنگی در کشور است، اذعان داشت: یکی از وظایف نیروی انتظامی مقابله با مظاهر تهاجم فرهنگی در استان است که در همین راستا از طریق گشت‌های ویژه به خصوص در ایام تابستان ابتدا با بدحجابان به صورت کلامی تذکر داده می‌شود اما اگر ثمربخش نبود با تحویل فرد به پلیس امنیت اخلاقی و در صورت تکرار فرد مورد نظر تحویل مراجع قانونی خواهد شد.

کاکاوند با اشاره به اهمیت مبارزه با تهیه و توزیع مواد مخدر، تصریح کرد: توجه ویژه‌ای به مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان اراک شده است زیرا اکثر توزیع کنندگان مرتکبین جرایم خرد هستند که باید با آنها مبارزه جدی صورت گیرد.

وی ادامه داد: با اجرای موفقیت آمیز مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح شهر علاوه بر جمع‌آوری معتادان و رضایت‌مندی مردم توانستیم جرائم خرد در سطح استان را کاهش دهیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی همچنین از مردم خواست پلیس را در موارد مختلف به خصوص در بحث بدحجابی و توزیع کنندگان مواد مخدر یاری کنند.

کاکاوند با اشاره به ابراز نگرانی مردم از تصادفات جاده‌ای و شهری، ابراز کرد: نگرانی مردم در مورد تصادفات جاده‌ای و شهری مورد توجه است و در همین راستا پلیس راهور و پلیس‌راه استان اقداماتی را در سطح جاده‌های برون شهری و خیابان‌های درون شهری انجام داده که از جمله این اقدامات برخورد با متخلفان به خصوص در بحث تخطی از سرعت مجاز می‌باشد که برخوردهای جدی صورت پذیرفته است.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات صورت گرفته در خصوص تصادفات شهری و جاده‌ای خوشبختانه منجر به کاهش 15 درصدی تلفات درون شهری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به جدیت نیروی انتظامی در برخورد با اراذل و اوباش، گفت: در بحث اراذل و اوباش در نیمه اول سال به صورت مکرر طرح‌هایی برای بازداشت سرکرده‌های آنها در سطح شهر انجام پذیرفته است که این برخوردها با افزایش 30 درصدی مواجه بوده و اراذل و اوباش دستگیر شده به مراجع قضایی تحویل داده شده‌اند.

کاکاوند در پایان متذکر شد: با توجه به قرار گرفتن در هفته نیروی انتظامی مالکان خودروهایی که با مشکل قضایی مواجه نبوده و در پارکینگ نیروی انتظامی قرار دارند می‌توانند جهت ترخیص خودروهای خود از تخفیفات ویژه برخوردار شوند.

انتهای پیام/87002/ذ40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول