اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بیجار:

نگاه تدبیرمحور جایگزین نگاه تهدیدمحور شود

فرمانده انتظامی بیجار به اصلاح امور با تدبیر و اندیشه به جای اصلاح موقت تاکید کرد و گفت: در برابر جرائم و معضلات جامعه باید نگاه تدبیرمحور جایگزین نگاه تهدیدمحور شود.

نگاه تدبیرمحور جایگزین نگاه تهدیدمحور شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار،  رحمت‌الله کریمی ظهر امروز در دیدار مسئولین دانشگاه پیام نور مرکز بیجار گفت: تعامل میان دانشگاه‌ها و نیروی انتظامی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی افزود: آموزش‌های لازم و نهادینه کردن امنیت و جلوگیری از جرائم و معضلات اجتماعی از جمله رسالت‌هایی است که بر دوش دانشگاه و دانشگاهیان است.

فرمانده انتظامی بیجار با بیان این‌که برقراری امنیت، نیازمند آسیب‌شناسی علمی و مدیریت صحیح در این زمینه است، خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در این راستا می‌توانند با آموزش‌های لازم در این راستا کمک بسیار مهمی به نیروی انتطامی داشته باشند.

کریمی با اشاره به وجود دانشگاه پیام نور بیجار بر همکاری این دانشگاه و دانشگاه‌های دیگر با نیروی انتظامی تاکید کرد و افزود: خوشبختانه مسئولین با آگاهی از مسائل و مشکلات و معضل‌های جامعه به این مسائل نگاهی دلسوزانه دارند.

وی با اشاره به این‌که جوانان و دانشگاهیان با توجه به استعدادهای درخشان، مرکزیت توجه استکبار جهانی و دشمنان هستند، اظهار داشت: مسئولین و اساتید دانشگاه برای آگاه‌سازی جوانان از شیطنت‌های دشمنان نقش خطیری بر عهده دارند و موظف به آگاه‌سازی این قشر هستند.

کریمی اقتدار، اعتماد و مشارکت اجتماعی را از مولفه‌های مهم  نیروی انتظامی عنوان کرد و  افزود: با وجود  ارتباط دانشگاه پیام نور بیجار و نیروی انتظامی می‌توان خدمات ارزنده‌تری را به مردم این شهرستان در راستای آموزش و پیشگیری از وقوع جرائم و معضلات اجتماعی ارائه داد.

تلاش‌های نیروی انتظامی زمیـنه‌ساز استقرار امنیت جامعه است

در ادامه این نشست، سرپرست دانشگاه پیام نور بیجار ضمن تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی و با تقدیر از زحمات ارزنده این سازمان گفت: این هفته فرصت مغتنمی برای قدردانی خدمات نیروی انتظامی به مردم و ایثارگرانی است که بی‌شک تلاش بی‌قفه آن‌ها زمیـنه‌ساز استقرار سلامت و امنیت جامعه اسلامی است.

هوشنگ گورچینی افزود: دانشگاه پیام نور بیجار با وجود ظرفیت علمی مناسب حاضر به همکاری علمی تحقیقاتی با نیروی انتظامی به منظور آسیب‌شناسی معضلات اجتماعی، فرهنگی و ارائه راهکارهای منطقی در برخورد با مسائل و مشکلات است.

وی در پایان با مهم برشمردن خدمات نیروی انتظامی در برقراری امینت جامعه ضمن تشکر از خدمات این نیرو، خواستار همکاری بیشتر نیروی انتظامی با دانشگاه شد.

انتهای پیام/79015/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول