اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین روز هفته ناجا

پلیس بر سر موتورسواران گلستانی کلاه گذاشت + تصاویر

در سومین روز هفته ناجا چهارمین همایش ارتقای ایمنی موتورسیکلت‌سواران و عابران پیاده در گرگان برگزار شد و در این همایش پلیس به 200 نفر از موتورسواران گلستانی کلاه ایمنی رایگان اهدا کرد.

پلیس بر سر موتورسواران گلستانی کلاه گذاشت + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، چهارمین همایش ارتقای ایمنی موتورسیکلت‌سواران و عابران پیاده در گرگان برگزار شد و در این همایش از 200 نفر از موتورسواران تجلیل و به آنها کلاه ایمنی رایگان اهدا شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گلستان ظهر امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: این همایش با هدف کاهش تصادفات موتورسیکلت‌سواران و عابران پیاده و به نوعی ارتقای سطح فرهنگ ایمنی و تردد موتورسواران در معابر شهری و جاده‎ای برگزار شد.

علی‌اصغر مهری ادامه داد: در این همایش که با همکاری مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎‎های استان گلستان برگزار شد، از تعداد بیش از 200 نفر از موتورسیکلت‌سواران به عنوان موتورسواران قانون‎مند تجلیل و به آنها کلاه ایمنی رایگان اهدا شد.

وی افزود: امیدواریم با برگزاری این همایش بتوانیم تاثیر مناسبی در کاهش تلفات و حادثه موتورسیکلت‌سواران و عابران پیاده داشته باشیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گلستان خاطرنشان کرد: در این همایش مسئولان و متولیان امر ترافیک در استان در یک کارگاه آموزشی نکات و نظرات کارشناسی را برای موتورسیکلت‌سواران و حاضران در کارگاه آموزشی بیان کردند.

مهری بیان کرد: در این کارگاه بیشتر دلایل عمده بروز تصادفات و علت افزایش حوادث در جامعه موتورسیکلت‎سوار و راهکارهای قانونی و اجتماعی برای کاهش آن نیز مطرح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، پس از اهدای کلاه ایمنی توسط فرمانده انتظامی استان گلستان و معاون عمرانی استاندار گلستان به موتورسواران نمونه، مراسم رژه نمادین این موتورسواران در سطح شهر گرگان برگزار شد.

=================

عکس و گزارش: سالار احمدی

=================

انتهای پیام/83004/صا40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول