اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آستانه‌اشرفیه خبر داد

افزایش 10 درصدی اسکان موقت مسافران تابستانی در آستانه‌اشرفیه

فرماندار آستانه‌اشرفیه از افزایش 10 درصدی اسکان موقت مسافران تابستانی در شهرستان آستانه اشرفیه خبر داد.

افزایش 10 درصدی اسکان موقت مسافران تابستانی در آستانه‌اشرفیه

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، علی باباخانی ظهر امروز در جلسه فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: در تابستان امسال 170 هزار و 664 نفر در این شهرستان اسکان یافته‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد پیشرفت داشته است.

وی ادامه داد: از این تعداد مسافران تابستانی 107 هزار و 746 نفر در 14 هزار و 567 کمپ موقت و 53 هزار و 196 نفر با برپایی 11 هزار و 703 تخته چادر و 7 هزار و 880 نفر در کلاس‌های مدارس اسکان یافته‌اند.

فرماندار آستانه‌اشرفیه، تعداد مسافران اسکان یافته در هتل‌ها، مهمانپذیرها و مسافرخانه شهرستان را 467 نفر ذکر کرد و گفت: با توجه به سواحل 37 کیلومتری بندر کیاشهر که مسافران تابستانی از طرح‌های آنها به صورت موقت از آن استفاده می‌کنند، تعداد یک‌هزار و 275 نفر نیز در تابستان امسال در سوئیت‌های شهرداری و مسافر کاشانه بندر کیاشهر اسکان موقت یافته‌اند.

وی، آستانه‌اشرفیه را یک شهر مذهبی و گردشگری خواند و افزود: وجود مرقد مطهر سید جلاالدین اشرف که این شهرستان را به یک قطب مذهبی گیلان تبدیل کرده است، موجب شده تا همه روزه پذیرای مسافران و زائران دوستدار خاندان عصمت و طهارت باشیم.

باباخانی جاذبه‌های دیگر توریستی و گردشگری آستانه‌اشرفیه را آرامگاه استاد دکتر محمد معین، پارک ساحلی و جنگلی آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر، پل چوبی مرداب کیاشهر، منطقه حفاظت شده بوجاق و پل خشتی این شهرستان ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: جاذبه‌های گردشگری آستانه‌اشرفیه هر سال بیشترین گردشگر را به طرف خود جذب می‌کند.

انتهای پیام/84002/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول