اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان نیشابور:

تاکسی گردشگری نیشابور آغاز به کار کرد

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیشابور از آغاز به کار تاکسی گردشگری نیشابور با پنج دستگاه خودرو ون خبر داد.

تاکسی گردشگری نیشابور آغاز به کار کرد

محمد اسماعیل اعتمادی در حاشیه بازدید مسئولان نیشابور از وضعیت گردشگری بخش زبرخان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: فقط 200 تخت اقامتی در هتل‌ها و مهمانپذیر‌های نیشابور موجود است.

وی از هتل‌های ارم، میهمان‌پذیرهای ابراهیمی، کمال‌الملک، مهر و سوئیت‌های آرامگاه خیام به‌ عنوان مراکز اقامتی تحت نظارت این اداره نام برد.

این مسئول افزود: در سطح این شهرستان تعدادی مراکز اقامتی همچون خانه‌های معلم شماره 1، 3 و بوژان، سوئیت‌ها و اتاق‌های بقاع متبرکه، سوئیت‌ و اتاق‌های مجتمع اردویی شهید رجایی باغرود و تعدادی از ادارات شهرستان به‌ عموم مردم، فرهنگیان، دانش‌آموزان، کارمندان و کارشناسان ادارات و نهادها، خدمات اقامتی ارائه می‌دهند.

اعتمادی با بیان اینکه اتوبوس گردشگری نیز در فاز بعدی این طرح پیش‌بینی شده است، ادامه داد: مسیر گردشگری تعریف شده فعلاً از بقعه بی‌بی شطیطه و بی‌بی پسنده تا شادیاخ بوده که در این مسیر بازدید از مناطق زیارتی، گردشگری و تاریخی پیش‌بینی شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیشابور از تاسیس تاکسی گردشگری‌های مناطق برون شهری و هماهنگی آن با پلیس راه در آینده خبر داد و گفت: امیدواریم با ایجاد این بستر مسافران از مناطق دیگر نیز بازدید داشته باشند.

اعتمادی همچنین در خصوص برنامه هفته گردشگری گفت: نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی از آموزش و پرورش مربوط به دوره قاجار و پهلوی و نمونه کتاب‌های درسی آن زمان در این هفته در رباط شاه‌عباسی با همکاری آموزش و پرورش نیشابور برپا شده است.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول