اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال الوند همدان:

الوندی‌ها بعد از یک شروع طوفانی 3 روز استراحت می‌کنند

سرپرست تیم فوتبال الوند همدان گفت: بعد از انجام پنج مسابقه متوالی و در شرایط سخت بنا به صلاحدید کادر فنی بازیکنان تا روز چهارشنبه به استراحت می‌پردازند.

الوندی‌ها بعد از یک شروع طوفانی 3 روز استراحت می‌کنند

ابراهیم محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: تیم فوتبال الوند با کادر فنی متبحر و مدیریتی مثال زدنی امسال توانسته تیم خوبی را برای مسابقات آماده کند و جنگیدن در دو جبهه جام حذفی و لیگ دسته یک کار را برای اعضای تیم سخت کرده است.

وی افزود: موفقیتی که در پنج بازی رسمی (دو بازی در جام حذفی و سه بازی در لیگ) به دست آوردیم نشانگر هماهنگی تیمی و رسیدن به شرایط مطلوب کادر فنی است.

سرپرست تیم فوتبال الوند همدان اضافه کرد: از پنج بازی انجام شده دو بازی در همدان و سه بازی در شهرهای اهواز و بندرعباس بوده و گرما و شرجی بودن هوا کار را برای بازیکنان سخت کرد که خوشبختانه در هر سه بازی با دست پر برگشتیم.

به گفته وی؛ بازی روز گذشته برابر تیم خوب شهرداری بندرعباس در گرمای بالای 30 درجه بسیار ارزشمند بود و قرار گرفتن در بین سه تیم بالای جدول را حفظ کرد.

محمودی ابراز داشت: شب گذشته با پرواز ساعت 22 از بندرعباس به تهران و سپس با اتوبوس به همدان بازگشتیم و این خستگی راه باعث شد تا امروز تمرینی نداشته باشیم.

وی ادامه داد: بنا بر صلاحدید کادر فنی و با توجه به استراحت هفته چهارم تیم در لیگ تا روز چهارشنبه تیم فوتبال الوند، استراحت خواهند کرد تا در این سه روز به تجدید قوا برای ادامه کار و پیگیری مسابقات در لیگ دسته یک و جام حذفی باشند.

سرپرست تیم فوتبال الوند همدان خاطرنشان کرد: برنامه‌ای که سازمان لیگ فدراسیون فوتبال برای مسابقات دسته یک داده اصلاً کارشناسی نیست و از روز 31 شهریور تا امروز ما چهار بازی سنگین با بعد مسافت بسیار زیاد انجام دادیم.

وی گفت: این تعطیلی و استراحت در هفته چهارم را باید به فال نیک گرفته و نهایت استفاده را ببریم تا برای ادامه راه و هفته‌ها و بازی‌های سخت‌تر آماده باشیم.

الوندی‌ها موفق شدند تا پایان هفته چهارم اوضاع خود در صدر جدول را بهبود ببخشند و با تفاضل گل کمتر بعد از تیم نساجی مازندران در جایگاه دوم گروه یک جام آزادگان قرار بگیرند.

تیم فوتبال الوند همدان باید در هفته پنجم و در همدان از تیم فولاد یزد پذیرایی کند.

انتهای پیام/89020/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول