اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مخبر فراکسیون ورزش مجلس:

حواشی درباره فساد داوری در فوتبال کشور را بزرگنمایی می‌دانم

مخبر فراکسیون ورزش مجلس با تاکید بر اینکه داوران فوتبال ما از مظلوم‌ترین قشر جامعه ورزشی هستند، افزود: مطالب بیان شده درباره فساد داوری فوتبال کشور را بزرگنمایی می‌دانم که صداقتی در آن نیست.

حواشی درباره فساد داوری در فوتبال کشور را بزرگنمایی می‌دانم

سیدهادی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با تاکید بر اینکه رشته ورزشی فوتبال باید به صورت ملی سرمایه‌گذاری شود، گفت: سرمایه‌گذاری‌های ما در باشگاه‌های فوتبال هزینه می‌شود و ساختارسازی و اصلاح پایه‌ای ورزش در دستور کار سرپرست ورزش و جوانان برای این وزارتخانه قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه سطوح ورزشی شامل وزارتخانه، فدراسیون، ادارات ورزش و جوانان استان‌ها، هیئت ورزشی و باشگاه‌ها باید به صورت تفکیک شده مورد ارزیابی قرار گیرند، افزود: سطوح مختلف ورزشی باید در جای خود قرار گیرند و با انجام وظایف تعریف شده عمل کنند و پاسخگو باشند.

نماینده مردم سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی گفت: وزرات ورزش باید به سطوح ملی و بین‌المللی بپردازد و از تیم‌داری دوری کند.

وی خواستار نظارت وزارت ورزش بر باشگاه‌ها برای انجام وظایف قانونی شد و خاطرنشان کرد: وزارت ورزش در نظارت و هماهنگی و فرهنگ‌سازی فعال باشد و هزینه‌های ورزشی توسط وزارت ورزش و جوانان در رشته‌های ملی و زیرساخت‌ها هزینه شود و پول‌های شخصی در عرصه باشگاهی هزینه شود.

حسینی خواستار آمایش ورزشی شد و تصریح کرد: رشته‌ها و مناطق توانمند دارای بهره‌وری در رشته‌های ورزشی شناسایی و حمایت شوند.

* فساد در ورزش کشور را قبول ندارم

مخبر فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری فارس درباره دیدگاه‌های مختلف بیان شده درباره وجود فساد در رشته ورزشی فوتبال، گفت: مجموعه ورزشی ما سالم است و فساد در فوتبال کشور را قبول ندارم و اگر نقطه کوچکی دارای فساد باشد که البته برای ورزش کشور زیاد است نباید اجازه انتشار آن را بدهیم.

حسینی با تاکید بر اینکه داوران فوتبال ما از مظلوم‌ترین قشر جامعه ورزشی هستند، افزود: مطالب بیان شده درباره فساد داوری فوتبال کشور را بزرگنمایی می‌دانم که صداقتی در آن نیست و اگر در بازی پرسپولیس سوت اشتباهی زده شود جار و جنجال می‌شود و در تیم‌های دیگر و لیگ دسته‌های پایین‌تر مورد حساسیت قرار نمی‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه همه قوانین و مقررات فوتبال به صورت کامل وجود دارد و خلا قانونی در این رشته ورزشی وجود ندارد و اگر داوری اشتباه کرد باید بر طبق قانون مجازات و جریمه شود، تصریح کرد: کسانی که دچار اشتباه ورزشی می‌شوند باید به اندازه خطای خود جریمه شوند.

انتهای پیام/86015/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول