اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش همدان:

اجرای طرح‌های ورزش مدارس منتظر دستورالعمل وزارتخانه است

رئیس تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: برای اجرای همه طرح‌های ورزشی به جز طرح سباح که یک طرح ملی و هزینه‌بر است، آمادگی کامل داریم و منتظر دستور‌العمل وزارتخانه هستیم.

اجرای طرح‌های ورزش مدارس منتظر دستورالعمل وزارتخانه است

مجید حمدیه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: با توجه به تغییرات در سطح وزارتخانه، به منظور اجرای طرح‌های ورزشی مدارس برای سال تحصیلی جدید منتظر رسیدن دستورالعمل وزارتخانه به استان‌ها هستیم.

وی افزود: با این وجود برای اجرای طرح‌های مختلف ورزشی، در همه طرح‌ها به جز طرح سباح (شنا) آمادگی کامل داریم.

رئیس تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح سباح که یک طرح ملی و کشوری و طرحی هزینه‌بر و سنگین است نیز باید منتظر دستورالعمل باشیم.

وی با اشاره به اینکه برای سال تحصیلی جدید مانند سال‌های گذشته طرح ژیمناستیک را برای دانش‌آموزان پایه دوم اجرا می‌کنیم، گفت: دانش‌آموزان پایه دوم از لحاظ آمادگی جسمانی بدنشان انعطاف بیشتری دارد و این طرح برای آمادگی بیشتر آن‌ها برای حضور در رشته‌های ورزشی مختلف اجرا می‌شود.

حمدیه ابراز داشت: برای سال تحصیلی جدید طرح طناورز را برای دانش‌آموزان پایه چهارم خواهیم داشت و دانش‌آموزان در 12 جلسه و زیرنظر معلم ورزش بازی‌های مختلف با طناب را آموزش می‌بینند.

وی ادامه داد: برای دانش‌آموزان پایه پنجم هم تنیس روی میز، پایه ششم دو و میدانی و پایه هفتم هم ورزش بسکتبال تعریف شده تا بتوانند این طرح‌ها را با علاقه برای آینده ادامه دهند.

رئیس تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: با وجود آمادگی کامل ما همچنان برای اجرای کامل طرح‌های ورزش مدارس منتظر رسیدن دستورالعمل وزارتی هستیم.

وی در پایان گفت: در بحث زیرساخت‌ها با توجه به اینکه در سال‌های گذشته در اجرای طرح‌های ورزش مدارس با کمبود امکانات و تجهیزات روبرو بودیم، در حال حاضر این تجهیزات و وسایل را خریداری و به شهرستان‌ها اعلام کردیم تا این طرح‌ها را در مدارس اجرا کنند.

انتهای پیام/89007/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول