محمد لاله امروز در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: به طور ذاتی در مناطقی مانند پردیس با برخورداری از اقلیمی سردسیر نمیتوان کار عمرانی خاصی در 6 ماه دوم سال انجام داد؛ هر چند در سایه خدمات واحد عمران شهرداری پردیس، 90 درصد امور در همان نیمه نخست اجرا شده است.
وی ادامه داد: بازه زمانی مذکور فرصت مناسبی است تا در سایه برنامهریزیهای مدون، طرحهای اجرایی مناسبی را برای ارائه خدمات به جمعیت قابل توجه کنونی و فردای پردیس پیشنهاد داد.
شهردار پردیس اضافه کرد: واحدهای مختلف شهرداری پردیس باید با آیندهنگری، امور خود را با جمعیت آینده پردیس مطابقت دهند تا خللی در امور خدماتی ایجاد نشود؛ در این بین، ارزیابی دو شاخص توان اجرایی و اولویتبندی خدمات میتواند یاریگر مسئولان واحدها باشد.
لاله، حرکت مجموعه شهرداری پردیس به سمت و سوی ایجاد زمینههای لازم برای کسب درآمدهای پایدار در سایه بهرهگیری از توان بخش خصوصی را نیاز امروز این شهر خواند و بر لزوم توجه مسئولان واحدهای شهرداری به این امر تأکید کرد.
افزایش رفاه کارکنان شهرداری پردیس
شهردار پردیس با تأکید بر لزوم افزایش رفاه کارکنان این مجموعه، عنوان کرد: امروز میتوان با راهاندازی تعاونی مسکن، تعاونی مصرف، فراهمسازی استفاده از امکانات ورزشی و ... بر سطح رفاهی کارکنان زحمتکش شهرداری پردیس افزود.
وی اذعان داشت: امروز در سایه زحمت این کارکنان، شهرداری پردیس در ارزیابی اخیر استانداری تهران در ردیف سه شهر برتر استان قرار گرفته و این مهم بر وظیفه مسئولان برای فراهمسازی رفاه بیشتر برای آنها میافزاید.
شهردار پردیس، تکریم ارباب رجوع را اصلی اساسی و رکنی رکین در مجموعه شهرداری پردیس خواند و بیان داشت: یکی از شاخصهای مورد برآورد کارشناسان ارزیاب استانداری تهران که خوشبختانه شهرداری پردیس سربلند از آن خارج شد، تکریم ارباب رجوع بود.
لاله در پایان اضافه کرد: نباید این اصل مهم تنها به آن نقطه محدود شود؛ حتی اگر مطالبه شهروندی با ضوابط قانونی و توان مالی و اعتباری شهر و شهرداری همخوانی نداشت، باید در فضایی مملو از احترام و صمیمیت موضوع را برای وی شرح داد؛ بیشک در چنین شرایطی مردم فهیم پردیس با وجود نتیجه نگرفتن از پیگیریهای خود از همان روی خوش کارمندان راضی و خشنود میشوند.
انتهای پیام/2568/ذ30/پو3002