اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان:

حسینیه اعظم زنجان 14 هزار متر مربع زیربنا دارد

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: زیربنای حسینیه اعظم زنجان 14 هزار متر مربع برآورد شده است.

حسینیه اعظم زنجان 14 هزار متر مربع زیربنا دارد

جواد غم‌پرور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: زیربنای مسجد حسینیه اعظم زنجان در ابتدا 200 متر مربع بوده که با تلاش معاونت عمرانی و نذورات مردمی به 14 هزار متر مربع رسیده است.

وی با بیان اینکه از جمله فعالیت‌های عمرانی حسینیه اعظم زنجان احداث  کتابخانه به ابعاد یک هزار متر مربع است، تصریح کرد: ساخت صندوق قرض الحسنه به ابعاد 800 متر، احداث ساختمان اداری، شبستان‌ها و سفر خانه و اجرای طرح جامع آزادسازی 10 هکتاری این مسجد از جمله اقداماتی است که در بخش عمرانی انجام شده است.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان تبدیل مزرعه «مصباح» حسینیه اعظم به مجتمع کشاورزی و فرهنگی با همکاری خادمین افتخاری و جهاد کشاورزی را از دیگر فعالیت‌های انجام شده در حسینیه اعظم زنجان عنوان کرد و افزود: در این مزرعه حدود 120 هزار جوانه درخت پیوند زده شده است.

غم‌پرور اضافه کرد: محصولات کاشته شده در مزرعه حسینیه اعظم زنجان در اسفند ماه سال جاری قابل بهره‌برداری بوده و طرح چند قلو زایی گوسفندان نیز در این مجتمع در حال اجرا است.

این مسئول در ادامه به کلنگ‌زنی قطعه زمینی به اندازه 11 هزار متر مربع در منطقه گلشهر کاظمیه اشاره داشت و گفت: با کلنگ‌زنی این مجموعه توسط نماینده ولی فقیه در استان اقدامات مربوط در بحث ساخت آن آغاز شده است.

وی در ادامه به فعالیت مهد کودک این مجموعه در ایام محرم و در سفر خانه مسجد اشاره کرد و متذکر شد: این مجموعه به منظور ارائه خدمات بهتر به زائران فعالیت می‌کند.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان به فعالیت دارالشفای مسجد نیز طی ایام محرم اشاره کرد و اذعان داشت: پزشکان متخصص در دهه نخست محرم، مراجعین را به صورت رایگان ویزیت می‌کنند.

انتهای پیام/73006/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول