اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

مشکل توزیع کتاب در زنجان وجود ندارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مشکل توزیع کتاب در استان زنجان وجود ندارد.

مشکل توزیع کتاب در زنجان وجود ندارد

امیر نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خوشبختانه همه کتاب‌های مورد نیاز دانش‌آموزان زنجانی در بین آنها توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه در استان مشکل توزیع کتاب وجود ندارد، تصریح کرد: هیچ کتابی نیست که در کشور توزیع شده باشد ولی در استان زنجان توزیع نشده باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه مشکل توزیع برخی از کتاب‌ها کشوری است، اضافه کرد: برای مثال کتاب هنر پایه هفتم به صورت کشوری در توزیع مشکل دارد، که این امر به استان مربوط نمی‌شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به ثبت‌نام همه دانش‌آموزان در مدارس استان افزود: در حال حاضر مشکلی در زمینه ثبت‌نام دانش‌آموزان در استان زنجان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع امسال 177 هزار و 798 دانش‌آموز در مدارس استان زنجان تحصیل می‌کنند، اضافه کرد: سال گذشته مجموع دانش‌آموزان استان زنجان 177 هزار و 75 دانش‌آموز بود.

نظری خاطرنشان کرد: از مجموع دانش‌آموزانی که امسال در مدارس استان تحصیل می‌کنند، 9 هزار و 39 دانش‌آموز در مقطع پیش‌دبستانی مشغول به تحصیل هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه امسال تعداد دانش‌آموزان مقطع ابتدایی استان 90 هزار و 545 نفر است، اذعان داشت: همچنین تعداد دانش‌آموزان مقطع دوره اول متوسطه نیز 28 هزار و 143 نفر است.

این مقام مسئول همچنین تعداد دانش‌آموزان مقطع متوسطه استان را 49 هزار و 195 دانش‌آموز نفر اعلام کرد و گفت: تعداد دانش‌آموزان مدارس استثنایی در استان نیز 876 نفر است.

وی در پایان با بیان اینکه امسال نیز همچون سنوات گذشته پروژه مهر به نحو مطلوبی در استان اجرایی شد، اضافه کرد: امسال برای چندمین سال است که استان زنجان در پروژه مهر مقام‌های برتر را کسب می‌کند.

انتهای پیام/73005/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول