اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پنجم لیگ دسته سوم صورت می‌گیرد

شهرداری همدان در کرمانشاه به دنبال صدرنشینی

تیم فوتبال شهرداری همدان در کرمانشاه برای صدرنشینی گروه، برابر تیم بعثت این شهر صف‌آرایی می‌کند.

شهرداری همدان در کرمانشاه به دنبال صدرنشینی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتبال دسته سوم باشگاه‌های کشور که در پنج گروه 12 تیمی در جریان است با انجام چندین بازی در اقصی نقاط کشور پیگیری خواهد شد که در یکی از این مسابقات تیم شهرداری همدان به مصاف تیم قدرتمند بعثت کرمانشاه خواهد رفت.

تیم فوتبال شهرداری که یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های همدان در عرصه تیم‌داری در رشته فوتبال به حساب می‌آید و بعد از دسته‌گل و شاهکار اعضای شورای سوم شهر مبنی بر انحلال تیم فوتبال دسته دومی این تیم به همت حسن محمدی مدیرعامل اسبق این باشگاه در سال گذشته مجدد در این رشته و به صورت حرفه‌ای شروع به فعالیت کرده است.

سال گذشته این تیم با قهرمانی در لیگ برتر استان مجوز حضور در مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور را گرفت و به عنوان یکی از دو نماینده استان در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

تیم فوتبال شهرداری همدان امسال در مرحله نخست لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور در یک گروه 12 تیمی با تیم‌های ذوب و فلزات بهار، شهرداری نقده، شهرداری بانه، دام و طیور روانسر، برق ارومیه، هرماس تبریز، شهرداری زنجان، پیروزی کامیاران، بعثت کرمانشاه، هلال‌ احمر ایلام و آذرکوثر تبریز جدال سختی را برای صعود به مرحله دوم این مسابقات دارد.

شاگردان هادی گل‌محمدی در چهار هفته آغازین این مسابقات موفق شدند که عملکرد مناسبی را از خود نشان دهند و با دو برد متوالی هفته سوم و چهارم برابر تیم‌های برق ارومیه و آذرکوثر تبریز تیم‌های آذری را با شکست بدرقه کرد.

این دو برد، بهانه خوبی است تا تیم شهرداری همدان با روحیه به مراتب بهتر برای هفته پنجم به مصاف حریف قدرتمند و صدرنشین خود تیم فوتبال بعثت کرمانشاه برود تا تکلیف تیم‌های مدعی در این گروه به نوعی مشخص شود.

بازی امروز شهرداری‌چی‌ها برابر تیم بعثت کرمانشاه برای هر دو از اهمیت زیادی برخوردار است و نزدیکی دو تیم در جدول به هم بر حساسیت این مسابقه افزوده است و تیم برنده تا حد زیادی برای صعود به مرحله بعد راه خود را همواره خواهد کرد.

تیم فوتبال شهرداری همدان کاپیتان خود پیمان احتضاظی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و همچنین حمید سراجچی و تیمور شکری هم به دلیل مصدومیت به همراه تیم‌شان به کرمانشاه سفر نکرده‌اند.

استفاده از بازیکنان مستعد بومی و تلفیقی از بازیکنان غیر بومی باعث شده تا در کنار داشتن امکانات حرفه‌ای زمین چمن اختصاصی، سالن بدنسازی مدرن، مجموعه آبی (استخر، سونا، جکوزی)، همه شرایط برای صعود به سطوح بالای فوتبال برای تیم شهرداری همدان فراهم باشد.

تیم فوتبال شهرداری همدان عصر امروز دوشنبه 15 مهر از ساعت 15:15 در ورزشگاه آزادی کرمانشاه به مصاف تیم بعثت این شهر خواهد رفت.

شهرداری‌چی‌های همدانی تا پایان هفته چهارم باکسب دو پیروزی یک تساوی و یک باخت با کسب هفت امتیاز در رده سوم جدول گروه دوم قرار گرفته و در مقابل تیم بعثت کرمانشاه با به دست آوردن 10 امتیاز صدرنشین این گروه لقب گرفته است.

انتهای پیام/89020/ب40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول