اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان حج و زیارت استان اصفهان خبر داد

بازگشت نخستین پرواز حجاج اصفهانی از چهارم آبان

سرپرست سازمان حج و زیارت استان اصفهان گفت: امروز آخرین گروه حجاج اصفهانی به سرزمین وحی اعزام شدند و از چهارم تا 15 آبان پس از اعمال مناسک حج به اصفهان بازمی‌‌گردند.

بازگشت نخستین پرواز حجاج اصفهانی از چهارم آبان

غلامعلی زاهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه امسال 8 هزار و 371 زائر در قالب 74 کاروان از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان عازم حج تمتع شدند، اظهار کرد: 6 هزار و 420 نفر از زائران حج تمتع اصفهانی و بقیه از سایر استان‌ها هستند که در کل در قالب 74 کاروان اعزام شدند که 56 کاروان آن از اصفهان است.

وی با بیان اینکه هماهنگی بین سازمان حج و زیارت استان اصفهان و شرکت هواپیمایی‌ها انجام شده است، ادامه داد: امسال تعداد عوامل خدماتی کاهش پیدا کرده و در عوض به مدیران ثابت هتل‌ها افزوده شده است.

سرپرست سازمان حج و زیارت استان اصفهان تصریح کرد: امروز 983 زائر با دو پرواز آخرین کاروان حجاج اصفهانی به مکه مکرمه اعزام شدند.

زاهدی همچنین خبر از زمان برگشت حجاج از چهار آبان تا 15 آبان خبر داد و متذکر شد: حجاج اصفهان با 19 پرواز رفتند و با 21 پرواز به اصفهان بر می‌‌گردند.

انتهای پیام/63012/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول