اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

نرمش قهرمانانه مترادف با امتیاز دادن نیست

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌های داخلی باید واقعیات را منعکس کرده و مفهوم نرمش قهرمانانه را برای ملت تبیین کنند، چرا که این خط مشی به معنای امتیاز دادن نیست.

نرمش قهرمانانه مترادف با امتیاز دادن نیست

عابد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در طول ماه جاری با فرمایشاتی ملت و دست‌اندرکاران نظام اسلامی را به سمت نرمش قهرمانانه سوق داده‌اند، که باید در راستای معنا کردن و تبیین این تاکتیک گام برداشت.

وی با بیان اینکه سران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه به کشورهای سلطه‌جو امتیاز نمی‌دهند، اضافه کرد: مسئولان و ملت بزرگ کشورمان همیشه و در همه حال از حقوق خود دفاع کرده و از مواضع خود عقب‌نشینی نمی‌کنند.

فتاحی به تحریم‌های اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران اشاره کرد و اظهار داشت: مستکبران عالم از طریق اعمال تحریم‌های اقتصادی به دنبال تسلیم کردن ملت ما هستند، حال آنکه 34 سال مقاومت کرده‌ایم و این پایداری ادامه دارد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اظهار به اینکه کشور ما در طول تاریخ از موضع اقتدار و با احترام متقابل با کشورها و ملل دنیا ارتباط برقرار کرده است، اضافه کرد: در دشوارترین شرایط نیز به دشمنان نظام و اسلام اجازه داده نمی‌شود که حق و حقوق ملت ما را پایمال کنند.

انتهای پیام/61002/خ10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول