اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس:

آیت‏الله نورمفیدی و نمایندگان گلستان خواهان انتصاب استاندار بومی بودند

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از انتصاب حسن صادقلو به عنوان استاندار جدید گلستان گفت: نماینده ولی‏فقیه و نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی خواهان انتصاب استاندار بومی بودند.

آیت‏الله نورمفیدی و نمایندگان گلستان خواهان انتصاب استاندار بومی بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا صابری صبح امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: آیت‏الله نورمفیدی و نمایندگان استان تلاش کردند تا فرد بومی واجد صلاحیت به عنوان هفتمین استاندار گلستان منصوب شود و در نهایت این تلاش‏ها به نتیجه رسید.

وی افزود: صادقلو علاوه بر بومی بودن، سوابق اجرایی در سطح معاونت وزیر آموزش و پرورش را در کارنامه خود دارد.

فردی باید به عنوان استاندار گلستان منصوب می‌شد که استان را به خوبی بشناسد

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فردی باید به عنوان استاندار گلستان منصوب می‌شد که استان را به خوبی بشناسد.

صابری تاکید کرد: به طور مسلم فرد بومی بهتر از غیربومی با مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی استان گلستان آشناست.

به گفته وی، وقتی استاندار از بین نیروهای بومی انتخاب شود، به طور قطع از نیروهای بومی، بیشتر استفاده می‏کند و آسیب‏های گذشته ناشی از حضور مدیران غیربومی دیگر تکرار نمی‏شوند.

جلسه با آیت‏الله نورمفیدی با هدف بهره‏گیری از رهنمودهای وی برگزار شد

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: استان گلستان دارای نیروهای توانمندی است که اگر فرصت مناسب در اختیار آنها قرار گیرد، می‏توانند شایستگی‏های خود را بروز دهند.

صابری با اشاره به جلسه پنجشنبه شب، یازدهم مهر ماه 1392، تعدادی از نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با نماینده ولی‏فقیه در استان گفت: این جلسه با هدف تعامل استانی و بهره‏گیری از رهنمودهای آیت‏الله نورمفیدی برای پیشبرد برنامه‏های توسعه‏ای استان برگزار شد.

وی ادامه داد: برخی از افراد و رسانه‏ها از جلسه فوق اینگونه برداشت کردند که طرفین گزینه‏های پیشنهادی یکدیگر به عنوان استاندار آینده گلستان را نپذیرفتند.

رهنمودهای نماینده ولی‏فقیه در گلستان بسیار راهگشاست

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جلسه با نماینده ولی‏فقیه مثبت و در فضای بسیار خوب و در راستای کمک به توسعه استان برگزار شد و طرفین دیدگاه‏های مشترک در این زمینه داشتند.

صابری ابراز امیدواری کرد: با انتخاب صادقلو به عنوان استاندار جدید گلستان، تعامل بین مدیران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نماینده ولی‏فقیه قوت بیشتری پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا رهنمودهای نماینده ولی‏فقیه در استان گلستان بسیار راهگشا بوده و برای آینده استان بسیار موثر خواهد بود.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با انتخاب صادقلو به عنوان استاندار جدید گلستان خط اعتدال سیاسی در استان باید تقویت شود و دیگر شاهد عزل نیروهای کارآمد و توانمند بومی استان نباشیم.

انتهای پیام/83003/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول