اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس «اچ اس ای» شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد

آموزش تخصصی ایمنی برای 2 هزار دانش‌آموز در مدارس جم

رئیس «اچ اس ای» شرکت پالایش گاز فجر جم از آموزش تخصصی ایمنی برای 2 هزار دانش‌آموز در مدارس جم خبر داد.

آموزش تخصصی ایمنی برای 2 هزار دانش‌آموز در مدارس جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، محمدرضا دهقان‌منشادی شامگاه یکشنبه در نشست با مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: رعایت مسایل ایمنی در تمام محیط‌ها به ویژه محیط‌های کارگاهی اهمیت دارد و باید در این راستا در پالایشگاه جم اهتمام ورزیم.

وی افزود: در این پالایشگاه در زمینه رعایت مسایل ایمنی و مسایل زیست محیطی برنامه‌های بسیار خوبی اجرا شده و به نتایج قابل قبولی نیز رسیده‌ایم.

رئیس «اچ اس ای» شرکت پالایش گاز فجر جم از آموزش تخصصی ایمنی برای 2 هزار دانش‌آموز در مدارس جم خبر داد و خاطرنشان کرد: در هفته ایمنی و آتش‌نشانی، آموزش‌های ایمنی و آتش‌نشانی به میزان 2 هزار نفر ساعت در مدارس شهرک توحید برگزار شد و 2 هزار دانش‌آموز از این آموزش‌ها بهره‌مند شدند.

دهقان‌منشادی تصریح کرد: مدارس حضرت رقیه (س)، ام‌البنین (س)، امید ایران، فرزانگان و مدرسه استثنایی بلال از جمله مدارسی بوده که آموزش‌های ایمنی و آتش‌نشانی برای دانش‌آموزان آنها انجام شده است.

وی افزود: علاوه بر مدارس شهرک‌های مسکونی، بچه‌های مهد کودک‌های لاله و فرشتگان نیز در این دوره‌های آموزشی شرکت داشتند و کارکنان HSE سعی داشتند توضیحاتی به فراخور سن و علاقه بچه‌ها به آنها ارایه دهند.

رئیس «اچ اس ای» شرکت پالایش گاز فجر جم بر آشنا کردن کودکان و دانش‌آموزان با خطرات گاز طبیعی و انرژی برق تاکید کرد.

وی گفت: استفاده ایمن و بهینه این منابع انرژی در منزل و ارایه آموزش‌هایی از این قبیل از دیگر مواردی است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

دهقان‌منشادی همچنین به چگونگی عملکرد مناسب در مواقع آتش‌سوزی و حوادث اشاره کرد و اظهار داشت: دانش‌آموزان، مربیان و معلمان باید به طور عملی کار با کپسول‌های اطفاء حریق را فرا بگیرند.

رئیس «اچ اس ای» شرکت پالایش گاز فجر جم توسعه آموزش را نیز یکی از موارد مهمی دانست که در اداره HSE شرکت به صورت جدی دنبال می‌شود.

وی گفت: تلاش خواهیم کرد تا آنجایی که امکانات اجازه دهد آموزش‌های عملی را توسط مربیان و آتش‌نشانان مجرب خود، به مراکز مورد نیاز ارایه دهیم.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول