اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب در مجلس:

نرمش قهرمانانه تحول در روابط خارجی را به دنبال دارد

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس گفت: تعاملات با کشورهای مختلف دنیا را باید زیر پرچم ولایت فقیه بسط و توسعه داد، به طوری که عملی کردن خط مشی « نرمش قهرمانانه » منجر به تحول در روابط خارجی می‌شود.

نرمش قهرمانانه تحول در روابط خارجی را به دنبال دارد

حجت‌الاسلام روح‌الله بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: باید رهنمودها، خط مشی و رویکرد مقام معظم رهبری در تمامی زمینه‌ها به‌ویژه در زمان تنظیم سیاست خارجی و ارتباط با کشورهای مختلف دنیا همواره مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری سرفصلی با موضوع « نرمش قهرمانانه » به روی ملت ایران اسلامی و دست‌اندرکاران نظام گشوده‌اند، افزود: قبل از اینکه هر گونه حرکت و تنظیم تاکتیکی را در روابط خارجی ترتیب دهیم، ابتدا باید مبحث نرمش قهرمانانه را تبیین و تفسیر کنیم تا در مدار آن حرکت‌ها و اقدامات‌مان تنظیم شود.

بیگی به نام‌گذاری سال جاری با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور میلیونی پای صندوق‌های رای در عرصه سیاست داخلی حماسه باشکوهی را خلق کرده‌اند که اکنون نیز زمان ایجاد تحول در عرصه سیاست بین‌المللی فرا رسیده است.

نماینده مردم میاندوآب‌، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز باید ضمن لبیک‌گویی به پیام مقام معظم رهبری اهداف متعالی کشورمان را در عرصه جهانی پیش برده و برای بسط دادن دامنه تعاملات خارجی خود گام برداریم.

وی وفاداری نسبت به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی (ره) و خون پاک شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را تعهدات اصلی ملت و مسئولان در همه زمینه‌ها دانست و اظهار داشت: باید در سی و چهارمین بهار انقلاب همواره ضمن تلاش برای خنثی کردن توطئه‌ها و تهدیدها در راستای رشد سیاست خارجی نیز گام‌های موثرتری برداریم.

انتهای پیام/61002/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول