اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان شمالی:

کارآفرینی نیازمند ریسک‌پذیری بالا است

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان شمالی ریسک‌پذیری بالا، ذکاوت و همچنین توانایی را لازمه‌های کارآفرینی دانست.

کارآفرینی نیازمند ریسک‌پذیری بالا است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، حسن قلی‌زاده در این نشست کارآفرینی با تأکید بر اهمیت آموزش در کاهش مشکلات، از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا برای کمک به کارآفرینان استان تلاش کنند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: با توجه به اینکه کشاورزی استان دارای ظرفیت‌های خوبی بوده از این رو در این زمینه نیز باید با برنامه‌ریزی مناسب و بلندمدت همت شود.

قلی زاده با اشاره به اینکه در استان افزون بر 16 هزار و 300 هکتار از اراضی استان زیر پوشش آبیاری تحت فشار است گفت: بایستی با برنامه‌ریزی لازم، بهره‌وری از این اراضی نیز افزایش یابد.

به گزارش فارس، در این دوره آموزشی مباحثی از قبیل بازار کار و شاخص‌های آن، فضای کسب و کار، شبکه‌های شغلی جهانی و کاریابی، اثربخشی کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری استان بحث و تبادل نظر شد.

خبر دیگری نیز از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی حاکی است، نشست هم‌اندیشی هیئت مدیره انجمن صنفی کارگری مسئولین ایمنی کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت فردی با مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی برگزار شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در این نشست نگاه به ایمنی را مهم‌ترین اصل در حفظ امنیت جانی، روحی و روانی کار عنوان کرد.

علی حسین پور پاکزاد به نقش تأثیرگذار انجمن در ارتقای دانش کارگران و کارفرمایان و افزایش سطح ایمنی جلوگیری از آسیب‌های ناشی از کار و ایمن سازی محیط کارگاه‌ها هم اشاره کرد و خواستار عملیاتی و فعال ظاهر شدن انجمن صنفی در امور مربوطه و همچنین برگزاری دوره‌های تخصصی با محوریت مهارت‌آموزی ایمنی و آموزش تجربی فارغ‌التحصیلان رشته‌های ایمنی شد.

انتهای پیام/63002/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول