اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم تجلیل از فعالان دهه ولایت و امامت

خبرگزاری فارس در استان چهارمحال و بختیاری رسانه برتر شد

خبرگزاری فارس: در مراسم تجلیل از فعالان دهه ولایت و امامت استان چهارمحال و بختیاری خبرگزاری فارس در این استان به عنوان رسانه برتر معرفی و تجلیل شد.

خبرگزاری فارس در استان چهارمحال و بختیاری رسانه برتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی ظهر امروز در مراسم تجلیل از فعالان دهه ولایت و امامت در این استان، اظهار داشت: برگزاری مراسم جشن‌های دهه امامت و ولایت با تمام عظمتش پایان یافت ولی چشمه جاری غدیر تا همیشه تاریخ با درخشش بی‌نظیری لبریز از آب حیات و سرشار از کرامت و هدایت جاودان است.

وی با بیان اینکه غدیر امتحان بزرگی بود که تا ابد در تاریخ ثبت شده، گفت: در این امتحان به هر کس درجه‎ای را که کسب کرده اعطا می‌کنند، در واقع هر کس عیار خودش را به نمایش می‌گذارد.

گرجی با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته از سوی این ستاد در دهه امامت و ولایت، گفت: 21 ستاد در دهه امات و ولایت سال‌جاری در این استان تشکیل شد، همچنین 273 کمیته و کارگروه با 4 هزار و 295 نشست در کارگروه‌های مختلف در این مدت در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از اجرای 2 هزار و 269 عنوان برنامه مختلف در این دهه خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با شرکت 395 هزار و 592 نفر پیگیری شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اجتماع بزرگ علویان در 18 مکان در سراسر این استان برگزار شد.

گرجی اضافه کرد: به‌منظور بزرگداشت این دهه ارزشمند 13 هزار پوستر، 4 هزار کارت پستال چاپ و توزیع شد، همچنین 6 هزار بنر نیز به‌منظور فرهنگ سازی در سطح شهر نصب شد.

در پایان این مراسم از دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری به عنوان دانشگاه برتر، جمعیت هلال احمر شهرستان شهرکرد به عنوان دستگاه برتر و خبرگزاری فارس به عنوان رسانه برتر معرفی و تجلیل شدند.

همچنین از حضور دستگاه‌های فعال استانی در برگزاری مراسم دهه ولایت و امامت از جمله دانشگاه جامع علمی کاربردی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، سپاه قمر بنی هاشم(ع)، دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری، اداره‌کل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری تجلیل و قدردانی شد.

مراسم تجلیل از فعالان دهه ولایت و امامت در استان چهارمحال و بختیاری امروز با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مدیرکل حفاظت از محیط زیست چهارمحال و بختیارِ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سپاه قمر بنی هاشم(ع)، دانشگاه پیام نور، شهرداری، مسئولان کمیته‌های بنیاد غدیر چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان ادارات استانی در شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/68006/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول