اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی اعلام کرد

فعالیت ۵ مرکز آموزشی تخصصی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با یک واحد دانشگاهی و پنج مرکز آموزشی تخصصی به ارائه خدمات آموزشی می‌پردازد.

فعالیت ۵ مرکز آموزشی تخصصی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی

سید جعفر ایرانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد آذربایجان غربی در حال حاضر با یک واحد دانشگاهی در 22 رشته و 2 هزار و 500 نفر دانشجو فعالیت می‌کند.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی ادامه داد: این معاونت با پنج مرکز آموزشی تخصصی با متوسط 24 هزار نفر در سال به ارائه خدمات آموزشی به مردم آذربایجان غربی می‌پردازد.

ایرانی اظهار امیدواری کرد: با حمایت بیشتر و تامین فضای فیزیکی زمینه راه‌اندازی تعداد بیشتری از دوره‌ها و بهره‌مندی تعداد بیشتری از فراگیران و داوطلبان در مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی فراهم شده و امکانات و فضا برای برپایی دوره‌هایی مانند مدرسه سلول‌های بنیادین و سایر دوره‌های مشابه فراهم شود.

وی اعتماد مردم و مسئولان نظام به این مجموعه را سرمایه اصلی در ادامه راه عنوان کرد و تصریح کرد: جهاد دانشگاهی برای سامان‌دهی فعالیت‌های آموزشی فوق برنامه در تمامی نقاط شهری و حتی روستایی آذربایجان غربی آمادگی کامل دارد.

ایرانی افزود: تجربیات کارهای واگذار شده به جهاد دانشگاهی نشان داده است که این نهاد در به سرانجام رساندن این کار از تبحر و انرژی کافی برخوردار است.

وی از ارائه تخفیف ویژه به ادارات و سازمان‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: براساس قراردادهای دو جانبه به اعضا و وابستگان درجه خانواده بزرگ فرهنگیان آذربایجان غربی، پرسنل نیروی انتظامی، خانواده شهدا و ایثارگران، دانش آموزان و دانشجویان ممتاز و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی تخفیف شهریه از 15 تا 30 درصد تعلق می‌گیرد.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی تصریح کرد: در سایه همت همکاران، جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی جایگاه بسیار مناسبی در برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن خدمت در سطح کشور کسب شده است.

انتهای پیام/61005/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول