اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه مس شهربابک عنوان کرد

حضور مس شهربابک در لیگ دسته سه فوتبال

مدیرعامل باشگاه مس شهربابک گفت: از مهر ماه سال جاری تمرینات خود را آغاز می‌کنیم تا بتوانیم تیم را برای مسابقات فوتبال لیگ دسته سه کشور آماده کنیم.

حضور مس شهربابک در لیگ دسته سه فوتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، به منظور آگاهی بیشتر از برنامه‌ها، عملکرد و تحولات صورت گرفته در باشگاه مس شهربابک با احمد بهزادی مدیرعامل این باشگاه به گفت‌وگو نشستیم که از حضورتان می‌گذرد.

باشگاه مس شهربابک برای فصل آینده قصد دارد در کدام لیگ فعالیت کند‌

سال جاری نیز قصد داریم امتیاز لیگ دست سوم را خریداری کنیم و به لطف خداوند از مهر ماه سال جاری تمرینات خود را آغاز می‌کنیم تا بتوانیم تیم را برای آغاز مسابقات در آذر ماه آماده کنیم.

علت اینکه مس شهربابک چند سال در لیگ دست سه مانده و اقدام به خرید لیگ‌های بالاتر نمی‌کند، چیست

ماندن در لیگ دست سه کشور به دلیل ضعیف بودن پشتوانه فوتبال و بازیکن برای لیگ‌های بالاتر است، با توجه به این شرایط سعی ما بر پرورش و افزایش تجربه بازیکنان است در غیر این صورت خریدن امتیاز لیگ دسته دو جذب بازیکنان غیربومی هنر نیست.

ما معتقدیم که فوتبال شهربابک باید از پایه ساخته و تقویت شود و اقداماتی هم در این زمینه از جمله راه‌اندازی مدرسه فوتبال انجام گرفته است.

در صحبت‌هایتان به مدرسه فوتبال اشاره کردید، لطفا در این زمینه کمی بیشتر توضیح دهید

تابستان سال جاری با راه‌اندازی مدرسه فوتبال توسط باشگاه صنعت مس شهربابک عده زیادی از والدین از این موضوع استقبال کردند به طوری که ما بیش از 150 نفر از نونهالان و نوجوانان را در این مدرسه ثبت‌نام کردیم.

پس از انجام تمرینات مستمر و آموزش تکنیک‌های فوتبال و گرفتن تست‌های لازم حدود 30 نفر از ورزشکاران که استعداد بیشتری در فوتبال داشتند به آکادمی فوتبال معرفی شدند تا فوتبال را حرفه‌ای‌تر بیاموزند.

آیا آکادمی فوتبال راه‌اندازی شده است و فلسفه وجودی آکادمی فوتبال چیست

آکادمی فوتبال پشتوانه‌ای برای فوتبال آینده شهربابک است‌، کسانی که به آکادمی فوتبال راه پیدا می‌کنند به مرور زمان آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند و به رده‌های بالاتر سنی جوانان‌، امیدان و بزرگسالان راه می‌یابند و آن زمان می‌توان گفت که فوتبالیست‌های حرفه‌ای محسوب می‌شوند، آکادمی فوتبال شهربابک در هفته آینده راه‌اندازی می‌شود.

از نظر شما تعطیلی لیگ‌های فوتبال شهرستان آسیبی برای فوتبال شهر نیست

بدون شک تعطیل لیگ‌های فوتبال ‌به فوتبال شهر آسیب می‌زند، لیگ‌ها باید فعال باشد تا راحت‌تر بتوان بازیکنان را استعداد‌یابی کرد و آنان را در لیگ‌های بالاتر به کار گرفت.

اگر بازی‌های لیگ‌های شهرستانی غیرفعال شوند، فوتبال شهر آن سرزندگی و نشاط را ندارد، باشگاه‌های مختلف باید تیمداری کنند و در قبال آن بازیکنان شهربابکی هم نسبت به این امر استقبال کنند.

منظورتان از اینکه بازیکنان شهربابکی بیشتر استقبال کنند چیست، یعنی استقبال نمی‌کنند

باید بگویم متاسفانه همین طور است، تست فوتبال از سوی باشگاه چند‌ روز در حال انجام بود، اما تنها 30 نفر از بازیکنان شهربابکی حاضر به تست شدند که از این تعداد 14 نفر انتخاب شدند.

استقبال باید خیلی بیشتر از این تعداد باشد، بعضی از بازیکنان شهربابکی وارد حاشیه می‌شوند و از اصل کار که پیشرفت در فوتبال است غافل می‌مانند و اکثر وقت خود را صرف دنبال کردن حرف و حدیث‌های بی‌اهمیت می‌کنند که نتیجه آن دلسردی از فوتبال و باشگاه می‌شود.

چرا باشگاه مس شهربابک تنها روی ورزش فوتبال سرمایه‌گذاری می‌کند، قصد ندارید رشته‌های دیگر را هم حمایت کنید

باشگاه مس شهربابک با پرداخت مبالغ زیادی از بدهی‌های معوقه تازه کمی جان گرفته‌ و روی ریل افتاده است، اما با وجود مشکلات مالی و دست خالی تیم والیبال نشسته را زیر پوشش باشگاه مس قرار دادیم و اخیرا مقام اول مسابقات استان را نیز کسب کرده است.

با راه‌اندازی مدرسه والیبال در دوره نوجوانان و جوانان ورزش والیبال را هم مورد حمایت قرار دادیم و علاوه بر سه رشته فوتبال، والیبال و والیبال نشسته، تکواندوی بانوان و سه رده سنی کشتی را هم زیر پوشش مس قرار دادیم.

مجموعه باشگاه صنعت مس شهربابک از سال جاری پنج رشته ورزشی را حمایت می‌کند و امیدواریم در آینده این تعداد را به بیش از 20 رشته ورزشی برسانیم.

معمولا مهم‌ترین مشکل باشگاه‌ها بحث مالی است، شما با این مشکل مواجه هستید

مقرر شده بود در فصل 91-92 مبلغ 700 میلیون تومان به باشگاه اختصاص یابد، اما این بودجه به 550 میلیون تومان کاهش یافت که این موضوع باشگاه را با کسری بودجه مواجه کرد.

استقلال مالی باشگاه صنعت مس شهربابک یکی از مهم‌ترین و مثبت‌ترین اقداماتی بود که سبب پرداخت 85 درصد از بدهی‌های معوقه باشگاه شد.

از طرفی همکاری طلبکاران مالی باشگاه سبب شد بتوانیم حدود 80 میلیون تومان برای باشگاه تخفیف بگیریم که خیلی در رشد باشگاه مؤثر بود.

استقلال باشگاه مس سبب شد که اعتبارات به طور منظم تخصیص یابد و در این زمینه مشکلات ما بسیار کمتر شدند که جای دارد از همکاری ویژه معاون مالی شرکت صنایع ملی مس و پیگیری‌های نماینده ‌مردم شهربابک در مجلس تشکر و قدردانی کنم.

آیا مجتمع مس شهربابک هم از باشگاه حمایت می‌کند

مجتمع مس شهربابک واقعا در حق باشگاه مس و ورزشکاران این باشگاه لطف کردند و از هیچ حمایتی دریغ نکردند که این امر موجب دلگرمی ما و ایجاد انگیزه می‌شد.

چه انتظاری از هواداران تیم مس شهربابک دارید‌

از هواداران و مردم شهربابک تقاضا دارم که برای صعود تیم به لیگ دست دو دعا کنند.

از تمام کسانی که با باشگاه همکاری و با دادن تخفیف در پیشرفت مالی باشگاه کمک کردند، صمیمانه تشکر می‌کنم، همچنین از زحمات و پیگیری‌های فرماندار شهربابک که حضورشان به عنوان تماشاگر بازی‌ها موجب انگیزه و دلگرمی در ما می‌شد تشکر می‌کنم.

از مدیرعامل سابق باشگاه، کارکنان باشگاه مس و کادر فنی تیم‌های صنعت مس تشکر و از بازیکنان تیم که نتوانستیم شرایط را آن طور که هست برایشان فراهم کنیم، عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام/80023/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول