اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد دماوند خبر داد

جمع‎آوری بیش از 400 میلیون ریال در جشن عاطفه‎های بام ایران

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دماوند از جمع‎آوری بیش از 400 میلیون ریال کمک نقدی از 25 پایگاه جشن عاطفه‎ها در این شهرستان خبر داد.

جمع‎آوری بیش از 400 میلیون ریال در جشن عاطفه‎های بام ایران

وحید زمان امروز در گفت‎وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: طبق محاسبات اولیه، مقدار کمک‎ها نسبت به سال گذشته در روز اصلی جشن، رشد قابل توجهی داشته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دماوند با بیان اینکه در روز اصلی جشن سال 91 مبلغ 180 میلیون ریال جمع‎آوری شده بود، تصریح کرد: این مبلغ در روز جشن سال جاری، یعنی روز گذشته بالغ بر 250 میلیون ریال بوده است.

زمان با ذکر اینکه رقم اعلام شده یک محاسبه اولیه است، افزود: برخی از کمک‎های نقدی به شماره حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز شده و این واریزها تا چند روز آینده ادامه دارد و همچنین کمک‎های کالایی همچون لوازم‎التحریر و لباس در این محاسبه اولیه در نظر گرفته نشده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دماوند با اشاره به اعلام مبلغ نهایی در چند روز آینده خاطرنشان کرد: برپایی پایگاه جشن عاطفه‎ها در روز همایش پیاده‎روی شهر کیلان و در مسیر پیاده‎روی، تأثیر به‎سزایی در رشد کمک‎های نقدی مربوط به روز اصلی جشن داشت.

انتهای پیام/2568/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول