اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی:

تعامل مردم با پلیس بزرگترین سرمایه برای این نیرو محسوب می‌شود

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تعامل بیشتر پلیس با مردم گفت: این تعاملات بزرگترین سرمایه برای پلیس محسوب شده و می‌تواند موفقیت‌های بیشتری را در مأموریت‌های خود کسب کند.

تعامل مردم با پلیس بزرگترین سرمایه برای این نیرو محسوب می‌شود

عزیز اکبریان امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: تامین امنیت در هر جامعه‌ای از جمله مهمترین دغدغه‌ها و وظایف حاکمیت و مسئولان به شمار می‌آید.

وی تصریح کرد: به طور قطع بدون امنیت، توسعه در حوزه‌های مختلف محقق نمی‌شود و اگر جامعه‌ای از امنیت لازم برخوردار نباشد، نمی‌تواند اهداف و برنامه‌های مختلف خود را محقق کند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه عملکرد نیروی انتظامی در استان البرز را چگونه ارزیابی می‌کند؟ گفت: برای بررسی عملکرد هر دستگاه و نهادی چند فاکتور مهم وجود دارد که از جمله موارد اصلی آن، رضایتمندی مردم است.

اکبریان افزود: در حال حاضر نیروی انتظامی و ماموران پلیس در ایران امین و مورداعتماد مردم هستند و همین امر نشان می‌دهد که میزان رضایت‌مندی مردم از پلیس در حد قابل قبولی قرار دارد.

وی تاکید کرد: وجود امنیت در جامعه به ویژه در استان البرز از جمله مهمترین دستاوردهای نیروی انتظامی است که به طور قطع بدون تلاش و ایثار ماموران پلیس این استان این مهم حاصل نمی‌شد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: البته هیچ کاری بدون کاستی و نقص نیست و فرماندهی و ماموران نیروی انتظامی نیز چنین اعتقادی ندارند که فعالیت‌های آنها بدون اشکال است.

اکبریان تاکید کرد: با توجه به رضایت مردم از عملکرد پلیس در سراسر کشور و به ویژه استان البرز، باید حمایت‌های لازم از نیروی انتظامی صورت گیرد و با تجهیز این نیرو به امکانات و زیرساخت‌های لازم، شرایط فعالیت‌ بهتر و خدمت‌ بیشتر پلیس به مردم را فراهم کرد.

وی در پایان اظهار داشت: نیروی انتظامی در ایران دارای پشتوانه قوی مردمی است و این پشتوانه در بسیاری از مواقع و حوزه‌ها جزء سرمایه اصلی پلیس محسوب می‌شود و امیدواریم با درایت و تلاش ماموران نیروی انتظامی در آینده شاهد خدمات‌ بیشتر پلیس به مردم باشیم.

انتهای پیام/2302/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول