اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جمع ورودی‌های جدید مطرح شد

درخواست رئیس دانشگاه پیام‌ نور هرمزگان از دانشجویان

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان گفت: از دانشجویان این انتظار می‌رود که به جز درس خواندن و تحصیل وارد حوزه‌های دیگر نیز بشوند.

درخواست رئیس دانشگاه پیام‌ نور هرمزگان از دانشجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، صمد حمزه‌ئی شنبه ‌شب در مراسمی مرتبط با استقبال از دانشجویان جدیدالورود اظهار داشت: دانشگاه پیام نور نخستین و قدیمی‌ترین موسسه آموزش عالی در استان هرمزگان است.

وی با بیان اینکه این دانشگاه تاکنون خدمات بسیار زیادی برای استان داشته است، اضافه کرد: فارغ‌التحصیلان بسیار زیادی از این دانشگاه در استان مشغول فعالیت در ادارات هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه دانشگاه چهار رکن از جمله دانشجویان، اساتید، کارکنان و فضای فیزیکی دارد، افزود: بزرگترین سرمایه دانشگاه دانشجویان هستند و دانشگاه بدون دانشجو معنی ندارد.

حمزه‌ئی خطاب به دانشجویان گفت: وجود و حضور دانشجو باعث برکت است و این سرمایه را باید مدیران، کارکنان و اساتید دانشگاه هدایت و حمایت کنند.

این مسئول، در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دانشجویان علاوه بر درس خواندن باید توجه کافی به کانون‌ها و انجمن‌های دانشگاه هم داشته باشند.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان یادآور شد: دانشجویان باید بیشتر با کانون‌ها و انجمن‌ها و فعالیت‌ها و کارکردهای آن آشنا شوند.

وی اضافه کرد: دانشجویان باید مشکلات دانشگاه را گزارش دهند تا دانشگاه به سوی پیشرفت و توسعه بیشتر هدایت شود.

علیرضا مصدقی، سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز بندرعباس نیز در ادامه در خصوص تبیین و اهمیت جایگاه دانشجو و دانشگاه، اظهار داشت: بیانی زیباتر از این جملات حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند «دانشگاه مبدا همه تحولات است» و «دانشگاه کارخانه آدم سازی است» وجود ندارد.

وی متذکر شد: این جملات هر چند کوتاه اما بسیار پر محتواست و دانشجویانی که وارد مرحله جدیدی از زندگی خود شده‌اند، بدانند که سرنوشت حیات دنیوی خود را رقم می‌زنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر میرزایی مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه هرمزگان نیز طی سخنانی بیان داشت: ما همه به دنبال برداشتن گام هستیم چه در عرصه علمی، معنوی، اقتصادی و فرهنگی و هر چه این گام‌ها حساب شده، دقیق‌تر، برنامه‌ریزی شده‌تر، منسجم و با ایدئولوِژی کامل‌تر همراه باشد زودتر به مقصد و هدف می‌رسیم.

انتهای پیام/88001/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول