اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌با هدف آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان

نمایشگاه فضای مجازی ‌در راور دایر شد‌

نمایشگاه فضای مجازی ‌با هدف آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان در مورد خطرات شبکه‌های ماهواره‌ای، آسیب‌ها و تهدیدات اجتماعی ‌در راور دایر شد.

نمایشگاه فضای مجازی ‌در راور دایر شد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، عصر امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی نمایشگاه فضای مجازی در محل فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان راور با هدف آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان در مورد اهداف پلید برخی شبکه‌های ماهواره‌ای، آسیب‌ها و تهدیدات اجتماعی در فضای مجازی راه‌اندازی شد.

علیرضا جوکار معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش راور در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت:‌ توصیه‌های پلیس فتا در قالب پوستر و بنر در این نمایشگاه نصب شده و در معرض دید دانش‌آموزان قرار گرفته است.

وی گفت: برخی دانش‌آموزان آگاهی لازم نسبت به مصادیق جرائم اینترنتی ندارند که در این نمایشگاه با این مصادیق از طریق کلیپ و انیمیشن‌هایی که به نمایش گذاشته می‌شود، آشنا می‌شوند.

علی اسکندری جانشین فرمانده‌ انتظامی راور نیز در این مراسم در مورد جنگ نرم و اهداف پلید شبکه‌های ماهواره‌ای که توسط دشمنان اسلام و قرآن با نیت ضربه زدن به جامعه شیعه و سست کردن کانون گرم خانواده‌ها به وجود آمده است، مطالبی بیان کرد.

وی اظهار داشت: درست است که مخاطب و جامعه هدف نمایشگاه فضای مجازی جوانان و نوجوانان هستند، اما برنامه‌ریزی برای آشنا شدن والدین با جرائم اینترنتی به ویژه کلاهبرداری مالی صورت گرفته است.

اسکندری ابراز داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان آموزش و پرورش شهرستان روزانه دانش‌آموزان چند‌ مدرسه در نمایشگاه فضای مجازی حضور می‌یابند.

به گزارش فارس در هفته نیروی انتظامی با هماهنگی حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی و کارشناسی حراست آموزش و پرورش راور‌، برنامه‌هایی از جمله سخنرانی مسئولان نیروی انتظامی در مراسم صبحگاه دانش‌آموزان‌، بازدید تعدادی از دانش‌آموزان مدارس از کلانتری راور و برگزاری کارگاه آموزشی مبارزه با آسیب‌های اجتماعی ‌اجرا می‌شود‌.

انتهای پیام/2446/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول