اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان دشتی:

فضای مجازی تهدیدی برای جوانان و خانواده‌ها است

فرمانده منطقه انتظامی دشتی گفت: روابط صمیمانه‌ای که در فضای مجازی میان افراد شکل می‌گیرد موجب اعتمادسازی کوتاه مدتی برای این فرد می‌شود و فضای مجازی تهدیدی برای جوانان و حتی خانواده‌هاست.

فضای مجازی تهدیدی برای جوانان و خانواده‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، رهام رضایی صبح امروز در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی شهرستان دشتی گفت: نیروهای جوان در معرض خطرات فضاهای سایبری قرار دارند و باید فرهنگ‌سازی شود.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان دشتی افزود: روابط صمیمانه‌ای که در فضای مجازی میان افراد و خصوصا نوجوانان شکل می‌گیرد موجب اعتمادسازی کوتاه مدتی برای این فرد می‌شود و فضای مجازی تهدیدی برای جوانان و حتی خانواده‌هاست.

وی ادامه داد: در شهرستان دشتی نماینده پلیس فتا برای برخورد با متخلفان فضای مجازی فعالیت خود را آغاز نموده است.

رضایی با بیان اینکه فعالیت پلیس فتا در برخورد با جرائم فضای مجازی مطلوب است یادآور شد: کره جنوبی با تلاش‌های که انجام‌داده‌اند توانسته‌اند 20 درصداز جرائم این بخش را کشف کنند در حالی که پلیس فتا ناجا در مدت کوتاهی که فعالیت خود را آغاز کرده است از مجموع جرائم به وجود آمده موفق شده است 74 درصد جرائم را کشف و با خاطیان برخورد کند.

وی خاطر نشان کرد: امسال با تلاش پلیس فتا هفت پرونده کلاهبرداری که در فضای مجازی در شهرستان دشتی صورت گرفته شناسایی و عاملان دستگیر شدند.

رضایی گفت: یکی از پزشکان شهرستان دشتی که در فضای مجازی 20 میلیون تومان از وی کلاهبرداری شده بود پس از گزارش به پلیس، موفق شدیم فرد کلاهبردار را شناسایی و او را دستگیر کنیم.

وی خطاب به مردم گفت: از پاسخ دادن به پیامک‌های افراد ناآشنا جدا" پرهیز کنید.

انتهای پیام/66006/س30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول