اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

30 تهدید در مقابل 10 فرصت در فضای مجازی وجود دارد

فرماندار دشتی گفت: در فضای مجازی اگر ما 10 فرصت داشته باشیم در کنار آن 30 تهدید وجود دارد.

30 تهدید در مقابل 10 فرصت در فضای مجازی وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، سید علی هاشمی صبح امروز در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی شهرستان دشتی اظهار داشت: فرصت‌های فضای مجازی در جامعه باید به‌گونه‌ای هدایت شود تا فردی مورد تهدید قرار نگیرد.

وی افزود: فضای سایبری دارای فرصت‌های بسیار گران‌قدر، ارزشمند و مفید می‌باشد که باید در جهت ارتقای علمی و افزایش آگاهی‌ها در حوزه‌های مختلف از آن بهره برد.

فرماندار دشتی یادآور شد: عدالت خوبی در فضای سایبری وجود دارد که در جهان امروز در گستره گیتی پژوهش‌ها و اطلاعاتی که اتفاق می‌افتد و نتایجی که انعکاس پیدا می کند و بصورت یکسان همه می‌توانند با استفاده از این فضای مجازی از این اطلاعات بهره‌مند شوند.

هاشمی گفت: مهم‌ترین اطلاعات فضای مجازی که در اختیار همه قرار می‌گیرد به‌روز بودن آن است.

فرماندار دشتی خاطر نشان کرد: در فضای مجازی اگر ما 10 فرصت برای این فضا به‌شماریم در کنار آن 30 تهدید وجود دارد.

وی اذعان کرد: در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تهدیداتی وجود دارد که حتی در سلامت جسم و نفس  انسان اثرگذار است.

فرماندار دشتی با بیان اینکه کسی در فضای سایبری موفق است که بتواند بیشترین کار تبلیغاتی را انجام دهد گفت: اگر ما نتوانیم در فضای سایبری آن فضای تبلیغاتی را فراهم کنیم، تبلیغاتی که از ناحیه فرهنگ غرب اتفاق می‌افتد می‌تواند جوانان ما را تحت تاثیر فرهنگ خودشان قرار دهند.

هاشمی اهمیت و نقش خانواده‌ها در کنترل فرزندان و نحوه استفاده آن‌ها حین فعالیت در اینترنت را امری ضروری دانست و تاکید کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی با موضوع شناخت تهدیدها و جرائم فضای مجازی ویژه کارمندان، کارکنان ادارات، مدیران مدارس و دانشجویان امری ضروری است.

فرماندار دشتی با اشاره به اینکه امروز دشمن برای ضربه زدن به نسل جوان ما سرمایه گذاری‌های فراوانی کرده است گفت: خانواده‌ها باید در کنار فرزندان خود آگاهی‌های لازم در استفاده از اینترنت را ارتقا دهند و با نظارت بر رفتار فرزندان از استفاده ناصحیح از اینترنت جلوگیری کنند.

انتهای پیام/66006/س40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول