اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته سالمندان و روز جهانی کودک صورت می‌گیرد

بهترین قصه‌‌های پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها برای نوه‌هایشان در شهرری

کتابخانه‌ تخصصی کودک و نوجوان آذری یزدی، همزمان با هفته سالمندان و روز جهانی کودک بهترین قصه‌گویی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها برای نوه‌هایشان را برگزار می‌کند.

بهترین قصه‌‌های پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها برای نوه‌هایشان در شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20، جهانگیر رهبری از برگزاری نشست قصه‌گویی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها برای نوه‌هایشان خبر داد و گفت: گردهمایی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های قصه‌گو به‌همراه نوه‌هایشان همزمان با هفته سالمندان و روز جهانی کودک برگزار می‌شود تا در رقابتی شیرین قشنگ‌ترین قصه‌های خود را برای کودکان روایت کنند.

مدیر کتابخانه 13 آبان ادامه داد: کتاب‌خانه‌ 13 آبان وابسته به فرهنگسرای ولاء نیز با هدف آمادگی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها برای شرکت در این گردهمایی، کارگاه‌های قصه‌گویی را برگزار می‌کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این نشست، پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها به‌نقل قصه‌ها و حکایت‌های اقوام مختلف ایرانی خواهند پرداخت.

رهبری ذکر کرد: این نشست با هدف ایجاد ارتباط و صمیمیت بین کودکان و پدر بزرگ و مادر بزرگ‌ها و گسترش هنر اصیل قصه‌گویی برگزار می‌شود.

مدیر کتابخانه 13 آبان گفت: این نشست به همت کتابخانه 13 آبان و با مشارکت شهرداری ناحیه 3 منطقه 20 شنبه 20 مهر ماه از ساعت 10 تا 11 در این کتابخانه برگزار می‌‌شود.

جهانگیر رهبری با اشاره به کتابخانه آذری یزدی ذکر کرد: کتابخانه کودک و نوجوان آذری یزدی با هدف آشنایی کودکان با کتابخوانی در سن کم و گسترش فرهنگ مطالعه در کودکان در سال 1387 به صورت رسمی در کتابخانه 13 آبان آغاز به کار کرد.

مدیر کتابخانه 13 آبان با اشاره به اعضای کتابخانه تصریح کرد: کتابخانه رنگین کمان 800 عضو کودک در سن‌های مختلف دارد.

رهبری در ارتباط با کتابخانه رنگین کمان گفت: این کتابخانه دارای 8 هزار و 500 جلد کتاب در حوزه‌های کودک و با موضوعات داستان، شعر و ... است.

بر پایه این گزارش، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کتابخانه 13 آبان واقع در شهرری، شهرک 13 آبان، خیابان شهید مولایی جنوبی، کوچه شهید عطری، پلاک چهار مراجعه کنند.

انتهای پیام/2462/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول