اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ضبط سریال «قصه‌های روستای ما» در کجور مازندران کلید خورد

سریال تلویزیونی "قصه‌های روستای ما" کاری از شبکه تبرستان در منطقه روستایی کجور کلید خورد.

ضبط سریال «قصه‌های روستای ما» در کجور مازندران کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از کجور، سریال تلویزیونی "قصه‌های روستای ما" کاری از شبکه تبرستان در منطقه روستایی کجور کلید خورد.

مهدی رازقی تهیه کننده این سریال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: این سریال در 13 قسمت تصویربرداری خواهد شد و هر قسمت نیز دارای یک قصه جداگانه است.

وی افزود: در حل حاضر بر اساس تصویب برآورد، پنج قسمت در سال 92 تصویربرداری و پخش می‌شود و هشت قسمت بعدی در سال 93 انجام می‌شود.

وی درخصوص علت انتخاب بخش کجور برای تصویربرداری این سریال بیان کرد: کار سریال با حجم سنگین در غرب مازندران و به خصوص در کجور کمتر کار شد و به همین منظور با توجه به لوکیشن‌های مورد نظری که لازم داشتیم بخش کجور را برای تصویربرداری انتخاب کردیم.

رازقی گفت: کار در منطقه کجور خیلی خوب از آب درآمد اما با توجه به دوری از مرکز استان به لحاظ برخی هماهنگی‌ها و یا کار ضروری در ارتباط با ضبط سریال که باید انجام شود کمی سخت است اما در مجموع از محیطی که سریال ضبط می‌شود به لحاظ لوکیشن راضی‌کننده است.

وی همچنین درخصوص به کارگیری از اهالی کجور برای بازی در این سریال خاطرنشان کرد: تقریبا حدود 30 درصد بازیگران را از اهالی کجور کمک گرفتیم و این مشارکت مردم کجور بسیار قابل تحسین است.

تهیه‌کننده سریال تلویزیونی "قصه‌های روستای ما" با تقدیر و تشکر از حمایت‌های بخشدار کجور ابراز داشت: امیدواریم این حمایت‌ها بیشتر شود تا کمی از آن بار سنگین کار کمتر شود و بتوانیم امکانات بیشتری در اختیار گروه قرار دهیم.

وی تصریح کرد: سریال تلویزیونی "قصه‌های روستای ما" علاوه بر پخش از شبکه تبرستان از شبکه‌های سراسری سیما نیز پخش خواهد شد.

به گزارش فارس، عوامل این سریال عبارتند از:

بازیگران: تقی زارع، احسان محمودی سنگرودی، سید حسین حسینی، تیمور نوربخش، امیرحسین بالی، محمدکاظم عباسی، رحمان بالی، رضا غلامی، محمدحسین ملایی کندلوسی، عیسی خانی، امیر طاهریان، مهدی گلوردی، مهدی قاسم‌زاده، ناصر طاهریان، سیده فاطمه مومنی، سوده ساداتی و خانم‌ها متاجی و گودرزی.

تهیه‌کننده: مهدی رازقی

نویسندگان: تقی قاسم‌پور و معصومه حجازی

کارگردان: تقی قاسم‌پور

دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: ناصر طاهریان

تدارکات: داوود مهاجر

تصویربردار: محمد صادق ذاکری

دستیاران: فرشاد قاسمیان، عباس قاسم‌نژاد، حسین شاملی، فرهاد مشک‌آبادی

انتهای پیام/2296/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول