اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دماوند:

سوله‏های صالحین در دماوند احداث می‏شود

فرمانده سپاه شهرستان دماوند گفت: سوله‏های صالحین به همت بسیجیان و سپاه، در دماوند احداث می‏شود.

سوله‏های صالحین در دماوند احداث می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، داوود طایفه‏خانی عصر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به فعالیت‏های عمرانی و محرومیت‏زدایی سپاه در شهرستان دماوند بیان داشت: احداث منبع آب آشامیدنی و کانال‏کشی آن و تعمیر و بازسازی حمام روستای کهنک از بخش مرکزی شهرستان با اعتبار اولیه‏ بیش از 400 میلیون ریال توسط بسیج سازندگی اجرایی شده و به اتمام رسیده است که در این هفته به بهره‏برداری می‏رسد.

وی از کلنگ‏زنی چهار سوله ورزشی صالحین در رودهن، دماوند، گیلاوند و روستای سربندان خبر داد و تصریح کرد: احداث این سوله‏ها تا پایان سال 92 به اتمام رسیده و آماده بهره‏برداری خواهند شد.

مقاومت جانانه در دفاع مقدس رمز پیشرفت‏های امروز نظام اسلامی است

فرمانده سپاه شهرستان دماوند گفت: مقاومت جانانه در دوران حماسه‏ساز دفاع مقدس، رمز پیشرفت‏های امروز نظام اسلامی در عرصه‏های مختلف است.

طایفه‏خانی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور هشت سال مقاومت دلیرمردان و رزمندگان ایران اسلامی در برابر خصم زبون و استکبار است.

وی گفت: به منظور انتقال ارزش‏های آن دوران حماسه‏ساز، نه فقط در این هفته که باید در طول سال برنامه داشته باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان دماوند افزود: پیشرفت‏های امروز جامعه و نظام اسلامی مرهون سختی‏های آن دوران و صرف کردن فعل «می‏توانیم» است.

بسیج سازندگی به مناطق محروم روستایی خدمات‏رسانی می‏کند

فرمانده سپاه شهرستان دماوند در ادامه به بیان ویژه برنامه‏های در نظر گرفته شده برای هفته دفاع مقدس در شهرستان دماوند پرداخت و خاطرنشان کرد: برگزاری رژه نیروهای مسلح، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، اجرای نمایش بسیج هنرمندان در سالن فرهنگی ـ هنری کوثر و ذکر خاطرات دفاع مقدس برای مربیان حلقه‏های صالحین حوزه‏های مقاومت، از جمله برنامه‏های پیش‏بینی شده این ایام است.

طایفه‏خانی از اعزام اکیپ پزشکی بسیج جامعه پزشکی شهرستان به روستاهای محروم شهرستان و برپایی ایستگاه انتقال خون در گیلاوند، آبسرد و رودهن خبر داد و تصریح کرد: همایش بزرگ فرهنگ‏سازی سبک زندگی اسلامی به تبعیت از منویات رهبری توسط حوزه خواهران سپاه برگزار می‏شود.

وی در خاتمه سرکشی از خانواده‏های معزز شهدا و رزمندگان، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای شهرستان، اجرای صبح‏گاه مشترک و شرکت بسیجیان بسیج هنرمندان در برنامه شعر دفاع مقدس را از دیگر برنامه‏های در نظر گرفته شده برای این ایام برشمرد.

انتهای پیام/2568/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول