اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 150 میلیون تومان اعتبار

ساختمان جدید دانشکده علوم پزشکی زرند افتتاح شد

ساختمان جدید دانشکده علوم پزشکی زرند با‌ صرف هزینه‌ای معادل 150 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

ساختمان جدید دانشکده علوم پزشکی زرند افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، ساختمان جدید دانشکده علوم پزشکی زرند پیش از ظهر امروز با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و فرماندار شهرستان زرند به بهره‌برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در حاشیه این افتتاح گفت: ‌دانشکده زرند با عنوان دانشکده پرستاری از 21 سال پیش در این شهرستان ‌راه‌اندازی شد.

عبدالرضا صباحی افزود: ساختمانی که امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت، نخستین ساختمان ملکی دانشکده پرستاری است، پیش از این ‌دانشکده پرستاری در ساختمانی دیگر ‌و در مالکیت غیر از دانشکده مستقر بود که با‌ صرف هزینه 150 میلیون تومان این ساختمان به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه ‌در آینده نزدیک شاهد راه‌اندازی رشته‌های جدید مانند بهداشت محیط، ‌بهداشت حرفه‌ای و مدیریت خدمات بهداشتی درمانی در این دانشکده هستیم، گفت: با توجه به افزوده شدن این رشته‌ها به دانشکده زرند‌ درخواست شد که‌ نام دانشکده پرستاری تبدیل به دانشکده علوم پزشکی شود.

این مسئول اضافه کرد: تغییر نام‌ این دانشکده اکنون در شورای گسترش وزارت بهداشت مراحل تأیید را طی می‌کند و ‌امیدواریم به زودی محقق شود.

صباحی ‌خاطر نشان کرد: رشته بهداشت محیط این دانشکده از بهمن‌ماه سال جاری و بهداشت حرفه‌ای و مدیریت خدمات بهداشتی درمانی ‌از سال آینده در مقطع کارشناسی دانشجو پذیرش ‌می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهار کرد: دانشکده زرند آموزشی است و‌ به عنوان یکی از دانشکده‌های اقماری دانشگاه علوم پزشکی باقی می‌ماند.

صباحی گفت: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی کرمان حدود 5 هزار دانشجو و بیش از 400 نفر عضو هیئت علمی دارد.

انتهای پیام/2446/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول